Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Jag vill se dina semesterbilder

Produkter
(logga in för att koppla)
Sydamerika 2 månader med Rosa Buss

Under denna resa skrev jag kontinuerligt av mig och la upp bilder på resedagboken.com.
Bilderna är väl knappast några mästerverk, de har tagits om hand på en sunkig laptop...
Såsmåningom ska jag väl ta bättre hand om de 8 CD-skivor (de finns på två hårddiskar oxå) med bilder som jag har från denna resa. Problemet är att det kommer nya hela tiden, senast från New York.

http://www.resedagboken.com/travel.asp?id=6666

/Christer
 
Re: Sydamerika 2 månader med Rosa Buss

folkezon skrev:
Under denna resa skrev jag kontinuerligt av mig och la upp bilder på resedagboken.com.
Bilderna är väl knappast några mästerverk, de har tagits om hand på en sunkig laptop...
Såsmåningom ska jag väl ta bättre hand om de 8 CD-skivor (de finns på två hårddiskar oxå) med bilder som jag har från denna resa. Problemet är att det kommer nya hela tiden, senast från New York.

http://www.resedagboken.com/travel.asp?id=6666

/Christer

Resedagboken.com verkar ju va ett bra ställe att lägga bilder. Lite långsant just nu så jag får titta mer sen.
 
Jag reser inte själv så mycket.. Men min vän Roine Karlsson reser så ofta han hinner..

kolla gärna på www.roine.nu där han delar med sig av bilder från sina resor och andra evenemang
 
Vi valde den rutten för att se alternativa delar av kina, där inte Han-kulturen var helt dominerande. Vi åkte till tibetanska regioner och ställen där det fanns gott om minoriteter. Detta för att en lite bredare bild av Kina. Mycket intressant. Rekommenderar varmt centrala Kina. Skulle själv vilja åka norrut också och över i Mongoliet.
 
Jag vill själv se mina bilder på nätet men den webserver jag gagnar nu måste flyttas till annan lina innan jag lägger upp dom. Tänkte närmsta veckan försöka få upp några bilder från min resa till Thailand och Filippinerna här på fotosidan.

Har bara lite skottlandsbilder nu. Men det är ju inte "familjebilder" så.
 
teamfoto skrev:
Jag reser inte själv så mycket.. Men min vän Roine Karlsson reser så ofta han hinner..

kolla gärna på www.roine.nu där han delar med sig av bilder från sina resor och andra evenemang

Roine's bilder va kul att se! Han måste ligga i ordentligt med fotograferingen när han är på resa!

Någon annan som har något kul?
 
Oj oj oj vad många snygga semesterbilder!
Nu blev man ju sugen på att resa till något tropiskt land.

Jag var 3 veckor i Malaysia augusti 2004.
Jag har lagt ut ett fåtal av dom på nätet.

Vi har även skrivit om vår resa och länken finns överst på den sidan.www.lintrikfoto.se/malaysia.htm
 
Hej

Jag reser två ggr per år till turistorter, men fotar istället för att bada.

På så sätt får man ut en hel el som andra kanske inte får ut.

Man läsr sig dels sociala mönster då jag ofta kantar iväg bland ortsbefolkningen, detta tar ofta tid med ger mycket i Thaialnd, det ger mindre på Tenneriffa ;-)

Roine
 
Lite semesterkort från mig

Såg att en del har lagt upp kort fra Kina, är sååå sugen på Kina. Hade ägenligen bookat resa dit i 2003, men fick avbooka pga SARS. Men forsöker nu att övertala sambon till en Kina resa i år.

Lägger derimot ut lite kort från lite resor jag har gjort:

Egypten april 2003
Hade bara med mig min kompaktkamera, då detta var en spontan resa (vi åkte precis efter Irak-kriget bört ut, och fick biljetter för 1200. På ett riktig scyst hotell), och orkade inte dras med systemkameran.

Skottland september 2003
Tok båten från Göteborg till Newcastle, och körde runt Skottlands kust i en gammal Volvo 240. Kan rekomendaras!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.