Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Jag vill ha möjlighet att bara se mina inlägg från en lång diskussion.

Produkter
(logga in för att koppla)

mipert

Aktiv medlem
Ganska ofta vill jag veta vad jag tidigare skrivit i olika trådar.

Det vore trevligt att kunna få bara mina inlägg (eller vald medlems) visade för att minimera behovet av bläddrande.

Kanske en liten funktion som går att ordna för oss tokar?

Nej.

Jag vill kunna gå in i en lång tråd och kunna välja att bara visa mina (eller andras) inlägg samlade från just den tråden och inga andra.

Inte världens viktigaste funktion men om den finns skulle jag använda den av och till

Aha.

Mja, det skulel bli en del pyssel att få till. Håll inte andan i väntan på den ivartfall :)

Jag röstar också för. Ibland kan det vara bra att snabbt kunna repetera vad man själv har avhandlat under en 27-sidorsdiskussion.

Hmm... Borde det inte gå relativ lätt att begränsa inläggssökning efter medlem avseende en viss diskussion?

Tänk på att diskussionsforumet är en tredjepartsprogramvara. Att implementera förändringar är knappast bökigare än i resten av webbplatsen, men det kan förvandla varje uppgradering av forumet till ett rent helsike. Jag har full förståelse för att Christer är återhållsam till förändringar i forumet. Även för oss användare är det nog bra om de officiella uppgraderingarna inte är alltför ångestladdade, då får vi dem ju installerade oftare.

I nästa version, som vi väl skall stoppa in någongång (inte före sommarn dock tror jag), finns sökning inom en tråd så då kan det bli aktuellt.

Istället för detta skulle man kanske rätt de kända buggar som finns på FS?

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto