Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Jag uppgradera mitt konto. Vad har jag att förvänta mig?

Produkter
(logga in för att koppla)

MatMat

Aktiv medlem
Jag tänkte att det kunde vara fint att ha möjligheten att ladda upp lite mer bilder.

Men sen?

Samt vart ser jag mina skrivna kommentarer jag gjort i olika artiklar? Letat till förbannelse nu!

Mvh!

Jag tänkte att det kunde vara fint att ha möjligheten att ladda upp lite mer bilder.

Men sen?

Samt vart ser jag mina skrivna kommentarer jag gjort i olika artiklar? Letat till förbannelse nu!

Mvh!

Det är bara att läsa på vad en uppgradering ger för "förmåner". Sen är det upp till dig att avgöra om du anser det är värt pengarna.

Följ länken och jämför de olika nivåerna:

http://www.fotosidan.se/membershop/plus.htm

Kommentarer gittar du under fliken "Kommentarer" - i undermenyn väljer du givna/mottagna - sedan finns det ett val ovan kommentarlistan där du väljer Bilder, Album eller Bloggar och artiklar

Kommentarer gittar du under fliken "Kommentarer" - i undermenyn väljer du givna/mottagna - sedan finns det ett val ovan kommentarlistan där du väljer Bilder, Album eller Bloggar och artiklar

Jag misstänker att TS vill kunna se sina kommentarer/inlägg på Forum sidorna samlade (trots att han skrivit "artiklar").

Vad jag vet så finns ingen funktion för det.

Sök => Avancerad sökning
Skriv in "MatMat" i fältet Användarnamn och kör.

Har du sett, där avslöjades mitt ointresse att söka efter min historik på forumsidan :)

Tack för tipset i alla fall !
Man vet ju aldrig, rätt som det är så dyker behovet att hitta ett gammalt inlägg man gjort upp.

Tackar :) Nu började dagen bra!

Ibland när man vill något och det inte går så blir man ju lite småtokig ;)

Dock så har jag inte listat ut vad uppgraderingen av kontot skulle vara bra för förutom möjligheten att ladda upp lite mer bilder som sagt. Dom låsta artiklarna var det ju inget speciellt med.

Att kunna se topplistor kunde jag inte innan om jag minns rätt?

Men i övrigt?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar