Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
jag testar en ny tråd
- Trådstartare elmfeldt
- Start datum
rikitikitavi
Aktiv medlem
Verkar funka bra här kommer gilla funktionen mer väl till pass, uppskattas
Tonyeagle
Aktiv medlem
Verkar funka bra här kommer gilla funktionen mer väl till pass, uppskattas
När jag ska svara allmänt (inte på det senaste inlägget) får jag felmeddelande. Då fungerar det inte!!! Använder Chrome och W10
Tonyeagle
Aktiv medlem
När jag ska svara allmänt (inte på det senaste inlägget) får jag felmeddelande. Då fungerar det inte!!! Använder Chrome och W10
Svarar mig själv och visar skärmen som den ser ut:
Bilagor
Abe Normal
Aktiv medlem
Svarar mig själv och visar skärmen som den ser ut:
Mycket bättre med att kunna visa större bilder.
Sten-Åke Sändh
Aktiv medlem
Mycket bättre med att kunna visa större bilder.
Är det samma storlek som gäller överallt nu då?
Var det 1280 pixlar som gällde nu?
Abe Normal
Aktiv medlem
Visa bilaga 149699
Så skönt att samtliga bilder går att bifoga. Valde en skogsbild till premiären. Blir svårt att skylla på forumet framöver när ens bilder ser lite taskiga ut .
Det ser bra ut, hur många pixlar har bilden?
Abe Normal
Aktiv medlem
Är det samma storlek som gäller överallt nu då?
Var det 1280 pixlar som gällde nu?
Jag vet inte, men det ser större ut än 1280 px?
gamleJ
Aktiv medlem
Jag vet inte för har bara testat från iPad. Hur det reagerar med en fullstor jpg från datorn vet jag inte ännu. Däremot hade det inte fungerat att lägga in skogsbilden utan att först göra längsta sidan 800px och sedan skicka över via lightroom till paddan.Det ser bra ut, hur många pixlar har bilden?
PMD
Aktiv medlem
Forumtexterna ligger centrerat när jag läser forumet på min dator (macoS 10.12.6, Google Chrome 80.0.3987.149).
Jag tycker inte att det är någon märkbar skillnad mot förut.
Det som kan göra att man tycker att allt har halkat åt höger är nog att bild och författarnamn ligger till vänster om inläggen numera istället för ovanför som förut.
Jag tycker inte att det är någon märkbar skillnad mot förut.
Det som kan göra att man tycker att allt har halkat åt höger är nog att bild och författarnamn ligger till vänster om inläggen numera istället för ovanför som förut.
Senast ändrad: