Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Jag måste välja bort en bild. Vilken?

Produkter
(logga in för att koppla)
Om man byter plats på 2:an och 1:an kan man ta bort 4:an..

Samma titel.

Men mera sting i budskapet?
 
Jag bryter mönstret!
III ska bort.
Den är klart minst intressant, och passar inte in, anledningarna till båda är att man saknar ögonkontakt.
 
Va enkelspåriga alla är här på fotosidan, varför ser ni inget i bilderna??

Det är ju bild 2 och 3 som är "bäst"
TA INTE BORT DOM

Du fortsätter imponera med dina bilder Cristel
 
Jag hade tagit bort nr 4.

Som serie så är nallen där som en tröst / ett skydd.
I bild 4 så är nallen plötsligt borta och ändå så vågar hon titta på ngt som nyss var så hemskt att hon hade panik.

Visst är det svårt när man skall plocka bort. Gå DIN väg, för hur du än väljer så är alla bilderna bra.
Lycka till
/Erik
 
2 an i första hand, i andra hand 4an.

Beror lite på vad du vill ha fram, som sagt det bildar två helt okika serier.

När jag tittar så blir det så här för mig.
Väljer du bort 4an, spelar nallen och rädslan för det som kommer(kameran?? ;) ) en central roll i serien.

Väljer du bort 2an tolkar jag det mer som om, något kom, rädsla, nallen försvann, men det var nog inte så farligt igentligen.

Men tar du bort 2an blir serien mer dynamisk, längre liksom. Men det är ju bara mina åsikter.
 
"Jag måste välja bort en bild. Vilken?"

Hej, Christel! Nu har Jag "granskat" Dina bilder, och, om det va' Mitt album/val så delar Jag Din uppfattning; 2.an är "minsta förlusten att utelämna"...
Den "säjer minst", individuellt!!!


PS. TACK för förtroendet, att få va' me' 'å "judga"..DS.("judga", UNGEFÄR, =(be)döma)
Hälsar den(alltid lika???)humoristiske Stefan S
 
Ta bort 4:an

Känns som att den inte hör hemma bland de andra.
De tre övriga känns som en sekvens, med nallen med i varje bild.
 
Jag hade valt bort tvåan eftersom trea o fyran är väldigt bra och valet mellan ettan o tvåan faller tvåan bort.

Lycka till.


Håkan
 
Om du vill veta vad en som inte kan ett smack om fotografering, (men jag lär mig) så tycker jag absolut att bild 2 ska bort. De andra tre bilderna uttrycker mera och drar mer uppmärksamhet till sig.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.