ANNONS
Annons

Jag kan inte längre rodda resor och kurser via fotosidan.

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej Janne,
no worries, skulle jag tro. Du har gjort mer än nog, tror jag alla känner. Och det är det som är så spännande med communities, det finns säkert andra som hakar på och bär "facklan" vidare...

Glad för din skull, ta hand om din knoppande relation, det är viktigt. Och du finns säkert around ialla fall... :)
-Christian

Hela tråden känns som en lång sorge drapa.
Hustomten har gått bort....

Nåja. Det som är gjort är gjort.
Det blev många intresserade och utan att du drog igång det, så hade det inte blivit något.
Sedan är det sorgligt, men ibland oundvikligt för vissa att kunna förstå att det är ens fritd som avsätts för andras bekvämlighet.

Jag tackar Dig för det jag så här lång fått varit med om och arrangerats av Dig...

Vi syns på S:t Patricks.

Sköt om Dig

Sten

Johan Ringblom skrev:
MFS står för (lite skämtsamt) för Mosebacke fotografiska sällskap. Dvs alla som är medlemmar här på FS är välkomna att deltaga i div aktiviteter som ordnas och en gång i månaden träffas vi på St Patricks bar på Södermalm i Stockholm och bara umgås helt enkelt :)

Den 12 september kan man följa med till Täby galopp!

http://www.fotosidan.se/events/book.htm?event=47

och den 13 träffas vi på St Patrics!

http://www.fotosidan.se/events/book.htm?event=45

Kostar ingenting utan enda kravet är att du är medlem här på Fotosidan.

/Johan Ringblom

Tack för informationen. Ska försöka att haka på någon gång när jag besöker Hufudstaden.

Arleklint skrev:
Arne:

Mosebacke Fotografiska Sällskap

"Hustomten" bör ju den kallas som ordnar praktiska saker här på fs. Om jag nu slutar med det så står ju användarnamnet till förfogande.

Visst, du har nog rätt. Men visst är det väl så att man förknippar ett nick med en person, inte med en funktion. Off topic-varning nu kanske.

Nåja, det är som det är och jag stämmer naturligtvis in i kören som önskar dig/er lycka till framöver.

/Arne

Tjena Janne

Önskar dig lycka till med allt,föresten jag är lite avundsjuk på den där tjejen.

Tänk att få ha en tjej som har samma intresse och slippa smyga med nyinköpta kameraprylar :)

Vill först tacka för alla kanonfina kurser du har gett oss.

Sen vill jag också gratulera till alla de positiva saker som har hänt dig.

Janne,
Utan Landsortsresan och kurserna så hade jag inte varit en hängiven amatörfotograf numera. Stort tack till dig.

Mats E

Hej Janne!

Instämmer i grattis-och-tack-kören!
Och ser fram emot en massa läckra bilder från din kamera.

Två konkreta frågor:

1. Blir västkustresan av i alla fall? Jag har sett fram emot den och hjälper gärna till på ett hörn.

2. När är nästa MFS-möte? Jag är i Sthlm runt den 10 oktober och om nästa möte är 13 sep och det är en gång i månaden så skulle det ju kunna hampa sig att det passar...

Glada häslningar!
Stina

Västkusten hoppas jag blir av.
Vi skall redan upp hur det sköts vidare.

MFS-träffar går på ett schema:

Andra måndag i sept
Andra tisdag i okt
Andra ons i nov
Andra torsd i dec
Andra månd i jan
o.s.v

Många "utsoknes" (sånna som inte bor i sthlm) har framfört önskemål om att en mosebacketräff skall läggas på en helg så att dom kan komma med.

Jag tycker det vore jätteroligt om ni kunde komma, så vi lägger oktoberträffen den 10:e när Stina är i stan. Fler ute i från landet hänger säkert på. Vi kan frångå vårt schema för en stund :)

Hmm... nu är jag en sån där tomte igen, men bara vad gäller MFS :)

http://www.fotosidan.se/forum/forumdisplay.php?s=&forumid=47

/Janne

Senast ändrad:
BRA! Ursäkta!
Jag måste läsa min almanacka bättre och tänka mer innan jag skriver. Det ska jag skriva upp ;-)

Då ses vi den 10:e! Söndagen.
Stina

Janne,

Grattis! Och lycka till.

Jag har inte haft tillfälle att delta i något av dina evenemang ännu, men jag har insett hur mycket tid Du måste ha lagt ned, och jag har varit rejält imponerad i bakgrunden.

Ta hand om kvinnan nu, och var rädda om varandra.

"En lyckligare eldsjäl är en ännu bättre eldsjäl"
Alldeles nytt djungelordspråk

:)

/Anders

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar