Annons

iSTOCKphoto.com

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag har varit Istock trogen ca ett år tyckte det var en bra sajt trots att jag inte sålde så många bilder där men nu efter en vecka på Shutterstock så har jag gort halva summan som jag har på iStock bara på en vecka så var kommer jag lägga mitt krut :)

Fotolia lika så sålde en bild nu i dagarna men det var säkert 4 veckor sen sist på Fotolia som jag sålde en bild..
 
Jag har varit Istock trogen ca ett år tyckte det var en bra sajt trots att jag inte sålde så många bilder där men nu efter en vecka på Shutterstock så har jag gort halva summan som jag har på iStock bara på en vecka så var kommer jag lägga mitt krut :)

Fotolia lika så sålde en bild nu i dagarna men det var säkert 4 veckor sen sist på Fotolia som jag sålde en bild..

Har du laddat upp mycket bilder på shutter nyligen? Vad jag hade problem med på shutter var att det mest var nya bilder som sålde så det var svårt i längden att få en uppåtgående kurva.

Vad säger ni andra?
 
Jo så är det jag har lagt upp ca 80 st bilder nu på en vecka men så är det inte lika svårt att få upp bilder på Shutterstock som det är nu.

Tar man Fotolia och iStock så att få upp 80st på dem tog en hel evighet för mig. :(
 
Jo så är det jag har lagt upp ca 80 st bilder nu på en vecka men så är det inte lika svårt att få upp bilder på Shutterstock som det är nu.

Tar man Fotolia och iStock så att få upp 80st på dem tog en hel evighet för mig. :(

Äh, du får upp farten. Jag laddade upp 40 bilder på istock förra veckan och fick igenom rekordmånga, 38st.
 
iStockphoto och Shutterstock ser webbsidorna likadana ut när jag går in på deras olika adresser? Är dem liknande eller var jag stressad då jag tittade och tyckte att det var samma layout?
 
Hittade dena info på första sidan på SS

"On Demand Subscriptions Download anytime for one year 5 HI-RES IMAGES XXX SEK or 25 HI-RES IMAGES XXXX SEK"
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.