Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Inställningsproblem portfolio!

Produkter
(logga in för att koppla)

lapg

Aktiv medlem
Jag tycker att jag har gjort och läst allt om hur man ändrar i sin portfolio men jag lyckas inte.

Jag kan utan problem ta bort och lägga till bilder, men jag vill exempelvis ändra första sidan till filmrulle istället och väljer lagra så händer det absolut ingenting????

Eller om jag vill radera den bild jag nu har på första sidan, så klickar jag i radera och sedan lagra, men inte då heller händer något alls. Kan det vara så att jag gör fel?

För jag har då inte hittat någon annan knapp än lagra för att spara ändringarna, eller är jag helt fel på det?

Snälla hjälp!

/ Lena

Är det ingen som har en jätteliten aning om jag gör fel??

Hur gör ni andra som har portfolio?

/ Lena

Jag lyckas alltså faktiskt inte ändra mina inställningar. Finns det inte en trevlig liten fotosjäl därute någonstans som kan förtälja mig om jag gör fel eller om det är så att något annat är galet kanske? :)

Kan även tillägga att....

När jag trycker på lagra för att spara så kommer det upp "* Det finns redan en medlem som valt detta domännamn", precis som att jag försöker lägga upp sajten ytterligare en gång???

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto