Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Inställningar Forum
- Trådstartare Canalog
- Start datum
pdahlen
Aktiv medlem
Jag går alltid in via FS första sida ”Lista nya” då får man en lista med den senaste uppdaterade tråden överst, om man sedan klickar på tiden ute till höger på raden så hamnar man i slutet på tråden, tror man hamnar där man slutade läsa förra gången man var inne, men är inte säker på det. Det är samma lista som om man klickar på ”Vad är nytt” överst i forumet
Canalog
Aktiv medlem
Bra! Jag ska testa det...kan det funka olika på laptopen (mac) jämfört på iPaden...?/BJag går alltid in via FS första sida ”Lista nya” då får man en lista med den senaste uppdaterade tråden överst, om man sedan klickar på tiden ute till höger på raden så hamnar man i slutet på tråden, tror man hamnar där man slutade läsa förra gången man var inne, men är inte säker på det. Det är samma lista som om man klickar på ”Vad är nytt” överst i forumet
Canalog
Aktiv medlem
Ja det funkar...tackJag går alltid in via FS första sida ”Lista nya” då får man en lista med den senaste uppdaterade tråden överst, om man sedan klickar på tiden ute till höger på raden så hamnar man i slutet på tråden, tror man hamnar där man slutade läsa förra gången man var inne, men är inte säker på det. Det är samma lista som om man klickar på ”Vad är nytt” överst i forumet
men i ett annat fall: om man vill se det senaste inlägget bland det fåtal ämnen som listas på Fotosidans förstasida (ovanför den "lista nya" som du refererade till) får man väl göra på annat sätt?
Såvitt jag kan se så klickar man på önskat ämne/tråd, sedan ser man om tråden har många sidor i en ruta upp till vänster...säg att det t ex står 322 där - så klickar jag på den rutan och kommer då i a f till den sista sidan med inlägg, då behöver man ju bara scrolla ner till sista sidan.
Men kodsnickarna borde väl ha kunnat få till en funktion där man kunde välja trådvisning: första inlägget först eller sista inlägget först?? Eller hur??
Ha D bra
/B