Annons

Inloggning med Firefox

Produkter
(logga in för att koppla)

Joker

Aktiv medlem
Jag har problem med att logga in på FS när jag använder Firefox. Ibland tar den inte alls och ofta krävs det ett antal försök innan jag är inloggade.

Är det någon som annan som har upplevt detta? Är det någon inställning i browsern som jag ska ändra på?

Inloggning har bommat någon gång för mig oxå med FF. Det har även hänt att jag plötsigt inte är inloggad längre. Jag vet inte vad det beror på.

Joker skrev:
Är det någon som annan som har upplevt detta? Är det någon inställning i browsern som jag ska ändra på?
Inte såvida du inte redan ändrat något som du bör ändra tillbaka.
Under inställningarnas del "privacy" (vad den heter i svensk FF har jag ingen aning om) finns det en flik "Cookies", den bör se ut som bifogad bild.

Edit: Den kan se ut på andra sätt också, men börja där så vet du att det inte är det som spökar iaf.

Bilagor

• kakor.jpg
    kakor.jpg
    33.7 KB · Visningar: 216
Har kört med Firefox länge och aldrig haft några problem med det vare sig här på Fotosidan eller någon annanstans.

Det finns en till tråd om detta, gissningen är att problemet bara uppstår om/när man konverterar från IE till FF.

(Och man var inloggad med cookie:n i IE, vid konvertering).

-Thomas

talthoff skrev:
Det finns en till tråd om detta, gissningen är att problemet bara uppstår om/när man konverterar från IE till FF.

(Och man var inloggad med cookie:n i IE, vid konvertering).

-Thomas

Jag konverterade till FF nyss, dock inte från IE, utan från en hedehösgammal Netscape, så det kan säkert vara i konverteringen problemet ligger.

jag har kört FF sedan länge, och har alltid haft det på fotosidan, dock aldrig några problem med inloggning eller annat:)

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto