ANNONS
Annons

inlägg, kommentarer av raderade medlemmar

Produkter
(logga in för att koppla)

lotelo

Aktiv medlem
Foruminlägg av raderade medlemmar finns ju kvar, medan bildkommentarer verkar försvinna. Det känns lite underligt ibland när man läser svar på kommentarer som inte finns kvar tycker jag. Skulle även bildkommentarerna kunna få ligga kvar då medlemmen raderas på samma sätt som foruminläggen gör?

Och en grej till som jag nämnt förut med som gör mig lite besviken ibland är när man hittar en kanonfin tumnagel och klickar, bara för att upptäcka att medlemmen är raderad och att bilden inte går att se.. Varför finns tumnaglarna kvar efter raderade medlemmar?

lotelo skrev:
Foruminlägg av raderade medlemmar finns ju kvar, medan bildkommentarer verkar försvinna. [...]

Jag har kvar kommentarer från medlem som inte längre finns, och har sett motsvarande på andra bilder ibland. Oftast är namnet något i stil med "- -", och går att klicka men man får då se att medlemmen är spärrad/raderad (har jag för mig).

Hos mig var det medlemmen själv som tog bort sig (tror jag), och där syns inget länkat namn alls i bildkommentaren, men själva kommentarerna är kvar.

Re: Re: inlägg, kommentarer av raderade medlemmar

bolly skrev:
Jag har kvar kommentarer från medlem som inte längre finns, och har sett motsvarande på andra bilder ibland.
Inte jag. Jag kan bara läsa mina svar men den medlemmens kommentarer som jag svarrat på är borta tillsammans med medlemmen. Har även sett flera andra där det verkar vara svar på kommentarer som inte syns. Minns att mitt antal mottagna kommentarer sjönk för någon/några månader sedan och antar att det var då medlemmen raderade sig..

Ser ju lite fånigt ut så därför undrade jag. Men kanske detta är ändrat sista tiden? Sen undrar jag fortfarande varför tumnaglar efter raderade medlemmar kommer upp i t e x en slumpad sökning. "Riktiga" bilden och medlemmen finns ju inte kvar utan bara tummen.

lotelo skrev:
Och en grej till som jag nämnt förut med som gör mig lite besviken ibland är när man hittar en kanonfin tumnagel och klickar, bara för att upptäcka att medlemmen är raderad och att bilden inte går att se.. Varför finns tumnaglarna kvar efter raderade medlemmar?

Håller med! Har hänt flera gånger att man blivit besviken!

Tumnaglar från raderade medlemmar får gärna försvinna, men kommentarerna får gärna vara kvar. Visst kan det se fånigt ut med svar till kommentarer som inte finns, sådana har jag oxå, men kommentaren i sig kan ju oxå vara viktig och intressant.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar