Annons

Inkomstförväntan

Produkter
(logga in för att koppla)

tsylverberg

Avslutat medlemskap
Hej,

Jag har precis lagt upp mina bilder på ett par microstock siter, vilken sorts inkomster kan man förvänta sig av dessa? Är det mest som en rolig hobby eller kan det finansiera några nya roliga prylar och kameror på något års sikt?

generellt brukar man väll säga att, för att livnära dig på att sälja bilder via bildbyrå så behöver du mest troligen ladda upp hundratals bilder i månaden och alla måste då hålla toppkvalitet mer eller mindre..

generellt brukar man väll säga att, för att livnära dig på att sälja bilder via bildbyrå så behöver du mest troligen ladda upp hundratals bilder i månaden och alla måste då hålla toppkvalitet mer eller mindre..

Jag ser det bara som en hobby, var mer intresserad av om det kan ge en substantiell extra inkomst eller om man pratar om ett par fjuttiga kronor varannan månad :-D

När du börjar närma dig tusen högkvalitativa bilder så kanske du kan dra in nån hundralapp i månaden. Tyvärr blir det inte mer än så. Fattar inte att folk går med i de där skitbyråerna och blir utnyttjade! Usch!

Gå med i en riktig bildbyrå istället!

När du börjar närma dig tusen högkvalitativa bilder så kanske du kan dra in nån hundralapp i månaden. Tyvärr blir det inte mer än så. Fattar inte att folk går med i de där skitbyråerna och blir utnyttjade! Usch!

Gå med i en riktig bildbyrå istället!

Har du något tips på vilka som du tycker är "riktiga"? Är med lite sugen på och försöka tjäna nån krona för o komma ikapp i allt man lagt ut på grejor.

Jag är också lite sugen på att på något sätt börja sälja bilder, mer som en mindre extra inkomst.
Tips mottages mer än gärna här med.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar