Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Inget svar på mail
- Trådstartare Alex2
- Start datum
Alex2
Guest
Tack Jan. De gör ett bra jobb med denna sida, och på fritiden dessutom, håller med. Har betalt för guld-medlemskap men inte blivit uppgraderad än, och det skulle ta max 3-4 arbetsdagar enligt texten om de nya medlemskapen. Men den som väntar på något gott får väl gälla här. Mvh / Alex2
David är på fotoresa utomlands sen i Tisdags och kommer tillbaka på Tisdag igen. Det förklarar nog varför inbetalningar inte blir registrerade och allmänna brev inte besvaras.
Även om dom är fler som driver Fotosidan (på sin fritid) så har dom en viss arbetsfördelning. När man driver en sajt med ett stort antal medlemmar så kommer det in många brev då blir det ju lätt så att "allmäna" icke akuta brev besvaras lite senare.
-Thomas
Även om dom är fler som driver Fotosidan (på sin fritid) så har dom en viss arbetsfördelning. När man driver en sajt med ett stort antal medlemmar så kommer det in många brev då blir det ju lätt så att "allmäna" icke akuta brev besvaras lite senare.
-Thomas
BTW:
Att det står 3-4 arbetsdagar beror på största del på att det är så lång tid det tar innan Fotosidan ser pengar på sitt postgiro.
Internet verkar inte ha kommit till "bankvärlden" till 100% ännu ....Att man snabbt som sjutton kan föra över pengar mellan två konton via internet idag, och t.o.m mellan olika banker har inte påverkat postgirot.
-Thomas
Att det står 3-4 arbetsdagar beror på största del på att det är så lång tid det tar innan Fotosidan ser pengar på sitt postgiro.
Internet verkar inte ha kommit till "bankvärlden" till 100% ännu ....Att man snabbt som sjutton kan föra över pengar mellan två konton via internet idag, och t.o.m mellan olika banker har inte påverkat postgirot.
-Thomas
Alex2
Guest
Tack Tomas. Ska det bli några bra bilder kan man ju inte sitta vid tangentbordet hela tiden, håller med. Antog att det var ngt fotoäventyr på gång.
Men nu har jag fått min stjärna i guld jag också, så jag får väl slita mig från tangenterna jag med och fota vidare nu. Tack för en bra site.
Glada hälsningar / Alex2
Men nu har jag fått min stjärna i guld jag också, så jag får väl slita mig från tangenterna jag med och fota vidare nu. Tack för en bra site.
Glada hälsningar / Alex2
Tack Tomas. Ska det bli några bra bilder kan man ju inte sitta vid tangentbordet hela tiden, håller med. Antog att det var ngt fotoäventyr på gång.
Tacka inte mig, Tacka Christer som precis kom hem från landet och satte sig framför datorn för att fixa inbetalningarn istället för att gå och lägga sig ...
Tack ändå, det var snällt
-Thomas
Senast ändrad: