Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Inga bevakningsmejl?
- Trådstartare Vevo
- Start datum
avlsutad110823
Avslutat medlemskap
fortfarande dött här lö morgon 0840
Damme
Aktiv medlem
Kan det möjligen vara så att vi alla har gmail-konto och dom fått för sig att fotosidan är spamm?
(Inkommande serverar har ett grovfilter - Detta är mail som vi aldrig får till våra inkorgar och ej heller till "spam" under webmailen)
jag har gmail, var kör ni som inte fått några mail?
jag har gmail, var kör ni som inte fått några mail?
cowboy
Aktiv medlem
Jag har bredbandsbolaget (fö[email protected]) och jag får heller inga bevakningsmail.
avlsutad110823
Avslutat medlemskap
har inte gmail
funkar ändå inte
funkar ändå inte
Jewster
Aktiv medlem
clindh skrev:
Vi har inte fått in mail från er som säger att ni mailat heller, så något mailknas är det helt klart. Vi kollar.
Christer, innebär detta att mail som skickats till annan medlem genom "kontakta *namn*"-funktionen på personens personliga sida inte heller sänts iväg?
Och om så är fallet, kommer de skickas vad det lider eller bör man skicka mailet igen senare?
Du kanske inte har svaret ännu men posta garna här när du vet ... så man vet.
/jer
Senast ändrad:
Jewster skrev:
Christer, innebär detta att mail som skickats till annan medlem genom "kontakta *namn*"-funktionen på personens personliga sida inte heller sänts iväg?
Och om så är fallet, kommer de skickas vad det lider eller bör man skicka mailet igen senare?
Du kanske inte har svaret ännu men posta garna här när du vet ... så man vet.
/jer
Även dom breven är iväg skickade nu.
-Thomas