Annons

Inga bevakningsmejl?

Produkter
(logga in för att koppla)

Vevo

Aktiv medlem
Är jag den enda som slutat få bevakningsmejl i forumet. Sista fick jag 14:02 igår (3 maj 02007)
Det har svarats i flera trådar som jag följer men ijag får inga mejl, tyvärr.

mvh/Ove

Samma här. Påpekade detta för FS igår kväll, men än så länge ingen reaktion.

Ja ditt inlägg genererade inte i något mejl, utan jag fick kolla i forumet. Hoppas att de löser detta snart.

mvh/Ove

Kan det möjligen vara så att vi alla har gmail-konto och dom fått för sig att fotosidan är spamm? :) (Inkommande serverar har ett grovfilter - Detta är mail som vi aldrig får till våra inkorgar och ej heller till "spam" under webmailen)

jag har gmail, var kör ni som inte fått några mail?

Comhem, å det funkar inte för mig heller. Jag mejlade Christer igår men ännu har inget hänt, och ingen respons heller för den delen.

/Ove

Jag har ett annat bredbandsbolag och får inte heller bevakningmail nu när jag tänker efter. Har bl a bevakning på Fotokompis.

Vi har inte fått in mail från er som säger att ni mailat heller, så något mailknas är det helt klart. Vi kollar.

clindh skrev:
Vi har inte fått in mail från er som säger att ni mailat heller, så något mailknas är det helt klart. Vi kollar.

Christer, innebär detta att mail som skickats till annan medlem genom "kontakta *namn*"-funktionen på personens personliga sida inte heller sänts iväg?
Och om så är fallet, kommer de skickas vad det lider eller bör man skicka mailet igen senare?
Du kanske inte har svaret ännu men posta garna här när du vet ... så man vet.
/jer

Senast ändrad:
Nu är problemet löst, mer parten av breven som låg i kör är skickade nu.

Har även lagt övervakning på smtp-server processen så vi får larm om problemet skulle uppstå igen.

-Thomas

Jewster skrev:
Christer, innebär detta att mail som skickats till annan medlem genom "kontakta *namn*"-funktionen på personens personliga sida inte heller sänts iväg?
Och om så är fallet, kommer de skickas vad det lider eller bör man skicka mailet igen senare?
Du kanske inte har svaret ännu men posta garna här när du vet ... så man vet.
/jer

Även dom breven är iväg skickade nu.

-Thomas

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto