NY INFORMATION 27/6-2005
Boken "Min plats i ljuset" kommer i början på november 2005. Nu kan alla förköpa den! För en andel på 500 kronor som förköpet handlar om får man 2 personligt signerade böcker och namnet på tryck i en tacklista i boken. Priset inkluderar porto inom Sverige. Detta erbjuder jag till alla er som gör det möjligt för mig att få ut boken - ett stort tack till alla er!
Boken kommer att kosta runt 520 kronor i bokhandeln och vid direkt försäljning från mig runt 400 kronor. Andelspriset gäller därför enbart fram till 15/8-2005. Alla är välkomna att beställa flera andelar. Företag som önskar få sin logotype i boken måste beställa minst 60 andelar. Inbetalning av andelar senast 15/8-2005 till bakgiro: 5271-6495. VIKTIGT! Ange namn och adress vid inbetalning!
Längst ned bekräftar jag de personer/företag som betalar in andelar efterhand som de dyker upp. Inom parentes anger jag antalet andelar som är inbetalda.
Jag har hittills fått 310 bokningar direkt över mejl eller här på FS: Kim Lindberg, Jim Heikkinen, Anders Engdahl, Tony Fougner, Helena Gustafsson, Niclas Söderlund, Kim Wallung, Hans Meijner, Fredrik Mörk, Oscar Hagelberg, Björn Manninge, Gunnar Johansson, Anders Blomqvist, Carl-Johan Rådström, Ola Nilsson, Kristian Hernström, Fredrik Jansson, Olle Bjernulf, Mats Andreasson, Anders Gustafsson, Svante Berggren, Erik Dahlbäck, Ulf Bjelkengren, Jesper Ekvall, Knut Widsteen, Patrik Oscarsson, Conny Wallgren, Micke Eliasson, Annika Ekebert, Håkan Strinnefors, Henrik Alberg, Stefan Johansson, Lars Lindberg, Wolfgang Gerlach, Anders Järkendal, Gunte Hansson, Jonas Eriksson, Gunnel Sundberg, Dan Larsson, Olle Falk, Johan Toren, Mats Andreasson, AnnaKarin Johansson, Mattias Lidevi, Peter Rolén, Lennart Åström, Dag Ekelund, Roine Wahlin, Roland Sköldblom, Lars-Göran Abrahamsson, Thommy Johansson, Viktor Berglund, Juhani Rajala, Göran Kvick, Patrik Adolfsson, Arne Svensson, Ariann Isaksson, Sören Sjöberg, Kristina Persson, Johan Lindqvist, Jim Hujanen, Tommy Nyström, Torbjörn Larsson, Mats Elofsson, Paul Merkland, Jörgen Toivanen, Christer Rörvall, Anneli Lundberg, Martin Hanner, Henrik Nilsson, Robert Stenerhag, Per-Ola Bladh, Annika Lund, Ilkka Timonen, Claes Tufvesson, David Jönsson, Göran Larsson, Dan Löfquist, Mikael Frej, Jan Hansen & Eva Thollander, Mikael Lundberg, Herbert Marcher, Stefan Dagobert, Fredrik Avar, Yvonne Björk, Niklas Nikitin, Fredrik Pousard, Efwa Blass, Johan Fredin, Margareta Cortés, Linnea Cortés Åkerberg, Tobias Jansson, Bo Andersen, Erik Malm, Anders Hagström, Lars Kunto, KG Stolt, Per-Axel Lundin, Jan-Olof Åkerlund, David Feldt, Fredrik Kols, Kent Holmberg, Stig Persson, Fredric Carlsson, Jon Erik Nordstrand, Per Hagström, Jan Gruvborg, Jonas Persson, Robert Paraniak, Fredde Ahlström, Petter Mörk, Benny Persson, Peter Arlekrans, André Struglics, Pontus Gustavsson, Janne Arleklint, Christina Kihlström, Martin Alfredsson, Anders Nilsson, Calle Hinderson, Scandinavian Photo (10), Bengt Gustafsson, Patrik Bylund, Christian Johnsson, Axel Knutsson, Magnus Clase, Håkan Nilsson, Krister Johansson, Erik Fröjdh, Sten Moberg, Johan Wiberg, Stefan Oldgren, Clas Berggren, Rickard Trulsson, Börje Olsson, Henry Øberg, David von Plenker-Tind, Lotta Elofsson, Per-Erik Isaksson, Karin Svanholm, David Lennermo, Johan Andersson, Jörgen Rydberg, Susanne & Magnus Wahlgren, Bengt Hedberg, Johan Friedrichsen, Åke Johansson, Patrik Palm, Johnny Slätt, Mikael Knutsson, Anders Fransson, Solveig Granström, Hans Fredin, Johan Edman, Johan Thid, Roland Schultze, Patrik Björklund, Brutus Östling, Urban Jonsson, Stefan Sollfors, Daniel Eriksson, Royne Karlsson, Karl Wetterlund, Magnus Blad, Nils-Göran Levin, Linus Ström, Johan Augustsson, Thomas Arvidsson, Gunnar Eriksson, Royne Larsson, Jonas G Andersson, Håkan Nyquist, Martin Lunden, Bengt Säll, Daniel Carlsson, Bjarne Backman, Olle Julin, Ola Österlund, Ulf Holmberg, Lars Michelgård, Kåre Frenning, Göran Smedberg, Leif Eriksson, Janne Sköldenberg, Thomas Westman, Jonas Sjöberg, Lasse Carlström, Maud Ponzio, Marlene Lundmark, Malin Jochumsen, Victor Hagberg, Christer Santesson, Mats Wallin, Sara Nordenhäll, Janne Samuelsson, Tom Pedersen, Roger Jönsson, Therese Simonsson, Urban Ireklint, Towe Wiiand, Hanna Tammelin, Catharina Olsson, Boel Thörn, Tony Lindberg, Daniel Nordling, Mikael Lorin, Hans-Lave Angviken, Margaretha Jansson, Fredrik Neregård, Ulf Sandberg, Carina Gotlén, Lars-Erik Boberg, Ingemar Bjursell, Oskar Lürén, Hans Malmström, Jimmy Rita, Frank Svensson, Leif Söderström, Christoffer Zettermark, Lars Lundqvist, Eva Blixman, Eric Ersbacken, Thomas Eriksson, Aron Åkesson, Anna Engberg, Rita Söderlund, John Edlund, Marie Alvarsson, Christer Törnkvist, Martin Westberg, Christer Hoffrén, Hai-Kit Law, Dan Sunebring, Andreas Pålsson, Olle Björneld, Peter Axelsson, Anders Bornäs, Martin Berntsson, Martin Andersson, Ingrid Arnhult, Tommy Kuusisto, Ingemar Fernius, Håkan Svensson, Henrik Karlsson, Anders Fräger, Niklas Löfmark, Sven Lindberg, Thomas Jonsson, Håkan Bohman, Emil Falk, Andreas Persson, Staffan Westin, Tore Jonsson, Mats Ollermark, Anders Stålarm, Anders Boman, Kristoffer Andersson, Christina Harmsen, Ove Qvicklund, Monica Heinakroon, Gunnar Samuelsson, Brita Audas, Tahsin Konduk, Berndt Moberg, Stefan Magnusson, Peter Jonsson, Christel Månsson, Peter Thållen, Tommy Åström, Jonas Vikström, Jesper Östlund, Per Pettersson, Mattias Bokinge, Christer Mattsson, Robert Andersson, Jörgen Eklöf, Elisabeth Gustafson, Mats Nilsson, Gun Pålsson, John Kjellberg, Christer Abramsson, Roland Jansson, Ulrika Weijmer, Annelie Andersson, Per Snellman, Olof Bergqvist, Peter Vinqvist, Jesper Larsson, Staffan Danielsson, Annika Linneasdotter, Anders Kihlgren, Marcus Larsson, Stefan Niccolai, Tommy Stokka, Lennart Johanzon, Johan Gullberg, Leo Sirkiä, Alf Johansson, Per-Åke Saedén, Anders Wikström, Kristoffer Pettersson.
Jag har hittills fått 0 förköp. Inom parentes antal andelar: Hittills inga (0).
För mer information kontakta mig på mejl:
[email protected]
Se även:
http://www.fotosidan.se/doc.htm/3058/