Annons

info om cashback

Produkter
(logga in för att koppla)

Tonyeagle

Aktiv medlem
Någon som vet om det fortfarande finns några pengar att hämta på cashback? Gäller det 10-22mm objektivet? Kan inte hitta info någonstans? Det vore ju synd att missa om det fortfarande gäller!
 
hmm

Det verkar som om man måste ha ett slags kuponghäfte? Hur får man tag på ett sådant. Dessutom har jag ingen 30D-bara en 20D. Fattar nada.
 
"As a new owner of an EOS 30D you now have privileges we call Canon EOS Extra."

Som jag fattar det riktar sig erbjudadet just till kunder som har köpt en 30D.

Dock har jag hört talas om att man kan beställa de där kupongerna även om man inte har köpt någon 30D (där de följer med, tror jag, har inte kollat i mina papper).
 
cash-back

Cashback för 10-22 gick ut vid årsskiftet.
Blocket med cashbackbiljetter följde med vid
köpet av en 5D. Den cashbacken har fungerat OK.
Sände in kupong och streckkod och en vecka senare
fanns pengarna (2.800) på mitt konto.
Men häng på med 5D. Jag tror erbjudandet går ut
vid halvårsskiftet.
 
Man tackar

Tackar Per-Ola. Det verkar som om jag får tillbaka lite på mitt nyinköpta 10-22. (beställde precis kupongerna)
 
Någon som vet om man kan utnyttja mer än en kupong i cashback-häftet? Det står i villkoren att "endast en återbetalning är möjlig per person" men hur fanken tolkar man det? Ett utbetalningstillfälle eller en utbetalning per grej?

Har köpt en blixt med cashback men tänkte köpa ett 10-22 objektiv också.

Jädra krånglig kampanj över huvud taget...
 
I brevet som följde med cashbackhäftet som jag beställde står klart och tydligt: "Tänk på att du kan anmäla dig för ett eller flera (eller alla) av dessa erbjudanden fram till den 31 december 2006".
 
Stort tack! Det är kanske på förekommen anledning som följebrevet förtydligar det. Villkorstexten i cashbackhäftet verkar vara direktöversatt från engelska eller japanska och är luddigt uttryckt...
 
Jag går just nu och väntar på pengar tillbaka för en 17-40/4L. Vet inte om det kommer att bli aktuellt att utnyttja ytterligare en rabattcheck (möjligtvis en extender om ekonomin tillåter), men tyckte det var säkrast att behålla Canons följebrev eftersom häftet som du säger lämnar mer tolkningsutrymme än vad man önskar.
 
Kan tillägga att jag idag fick cashbacken på förut nämnda objektiv. 20 dagar tog det för pengarna att droppa in på kontot.
 
Tack för detta inlägg.
Såg att jag har 1480:- att hämta som jag inte kände till, har beställt häfte nu.
 
Tråkigt för oss som har emigrerat till Norge, det verkar som om cashback inte gäller här. Kanske för att det är non-EU-territorium?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.