Annons

Inbjudan till Stockholm Street 20-24 Maj 2009

Produkter
(logga in för att koppla)

mackan

Aktiv medlem
Förra året bjöd jag in fotografer från hela landet att komma och plåta i Stockholm under en dag eller två.

Nu tänkte jag använda Kristi himmelfärds helgen till ändamålet om intresse finns?

Vi sparkar igång tidigt och flanerar gator & gränder upp och ner med paus för förfriskningar och god lunch på något trevligt ställe samt kanske en och annan fotoutställning om så önskas!

Vad tycks, Några intresserade?

//Marcus
 

Bilagor

  • 15977-Gatufotar-besk-100k.jpg
    15977-Gatufotar-besk-100k.jpg
    55.9 KB · Visningar: 1,203
Jag och Maffe arrar en träff för ett annat fotoforum den helgen och det ser ut som folk kommer från lite varstans i Europa. Vi kanske kan träffas, vem vet?
 
Härligt, Det rör på sig redan!

Kanske kunde ägna endera dagarna till ett kort besök på Grönan? Brukar var kul att plåta där och kanske pröva nya Bergodalbanan :)

//M
 

Bilagor

  • 2136 Rör skylt stå Sv 100k.jpg
    2136 Rör skylt stå Sv 100k.jpg
    32.7 KB · Visningar: 1,131
Synd Andreas.

Patrik, Kanske är en kul idé! Låt oss snacka vidare.. Kunde kanske ordna nåt och sluta upp kring ett par bira allesammans :)

//M
 

Bilagor

  • 11410-Nya-bergodalbanan-100k.jpg
    11410-Nya-bergodalbanan-100k.jpg
    83.9 KB · Visningar: 1,128
En äkta JJ från Montmartre Paris :)

Alla ni där ute i landet som är sugna på att umgås, fotografera, utveckla eller bara nyfikna på att testa street.

This is Da shit.. dvs ett måste om nu tankarna har snuddat vid ämnet tidigare.

Så kom till Stockholm och Let´s Rock!

//M
 

Bilagor

  • 1456-JJ-Montmartre-besk-100k.jpg
    1456-JJ-Montmartre-besk-100k.jpg
    90.2 KB · Visningar: 1,088
Jag har många gånger tänkt att jag ska hänga på de där Stockholmarna. Det här är ju ett förträffligt initiativ. Hoppas det kommer några från provinserna också. Jag väntar på nästa tillfälle för jag är på Öland hela veckan.
 

Bilagor

  • _ICT0048.jpg
    _ICT0048.jpg
    85.6 KB · Visningar: 1,054
Har fullt sjå med en egen fototräff som går senare i månaden, men en dag skulle jag kunna cykla upp till huvudstaden och hälsa på. Som det ser ut passar 21 maj mig bäst. Hoppas ni fixar något kontaktnummer så man kan hitta er när man kommer från vischan!
 
Absolut KG, Det kommer nummer...

Är det verkligen inga fler som är sugna på att komma loss med kameran?

Jag har ju snitslat banan så det bara att komma och skjuta :)

//M
 

Bilagor

  • 1105-Julia-ölburkar-Ny-Sv-100k.jpg
    1105-Julia-ölburkar-Ny-Sv-100k.jpg
    69.5 KB · Visningar: 948
Hade varit riktigt kul, men jobbar alla dagar utom 24e... :(
Är dock ledig hela vecka 22 om någon är ute på stan då??
 
Senast ändrad:
Skulle gärna hänga med på detta. Tyvärr är jag på mönstring och direkt efter det Gotland hela veckan.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.