Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Inbjudan till ny sammanslutning: FOTO MITT

Produkter
(logga in för att koppla)
Listan hitills:
- Ove Lundqvist
- Mikael Ångström
- Johan Andersson
- Elisabeth Aronsson
- Royne Larsson
- Fredrik Åkerstrand
- Johan Maxe

mvh/Ove
 
Tror redan att vi har haft vår första inofficiella sammankomst vid svartån i Örebro. Mandarinanden väckte avtryckarfingret hos många fotointresserade i byn.

// Johan
 
Ja det var en hel massa telegluggar vid vattenbrynet. Jag, Mikael, Johan och Royne var där samtidigt. Jag och Micke åkte senare vidare ner till Rosta Gärde där det var en fågel som tydligen inte är så vanlig huserade. Royne dök upp även där. Jag har ännu inte fått 100% klart för mig vad det är för fågel, men någon vänlig själ kanske kan hjälpa till. http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm?set=lp&ID=528226

mvh/Ove
 
Låter kul

Jag ansluter gärna. Att jag bor och jobbar i Norrköping begränsar visserligen mina möjligheter att närvara fysiskt. Örebro är dock inte världens ände härifrån räknat.

/AnWi
 
Kul Anders, jag brukar faktiskt vara i Norrköping titt som tätt. Då är även kameran med ;0)). Vi kanske rent av kan träffas när man är där. Min fru har sin släkt boendes i Norrköping (allt från Kolmården till Lindö och där emellan). Du är även välkommen att "fysikt" delta i Örebro när helst det passar dig. Vi kommer att hålla samtliga medlemmar uppdaterade om vad som händer, och då kan man välja vad man vill delta i.

(ska för övrigt till Norrköping den 19 November)

mvh/Ove
 
Det är helt riktigt att det finns en fotoklubb här i Örebro. Denna sammanslutning är dock tänkt att rikta sig till en mera geografiskt spridd målgrupp...med fotosidan som gemensam nämnare.
 
Enligt deras hemsida så har de ingen lokal, men jag kan ha fel.


Saxat från hemsidan
"Vi har ingen egen fotolokal, därför är vi inhyrda för våra möten i lämpliga lokaler.

mvh/Ove
 
Listan hitills:
- Ove Lundqvist
- Mikael Ångström
- Johan Andersson
- Elisabeth Aronsson
- Royne Larsson
- Fredrik Åkerstrand
- Johan Maxe
- Stefan Nilsson (kan ej närvara den 29:e)
- Tim Nylander
 
Bra initiativ!
Jag kan tyvärr inte nävara den 29:e pga. flytt men framtida möten dyker jag gärna upp.
 
Kanonkul Emelie. Tjejer uppskattas så det väger upp könsfördelningen. Kan du mejla Mikael Ångström så han får din mejladress. Då kan vi skicka dig uppgifter om kommande träffar samt även informera dig om vad vi kom fram till på träffen. Du är välkommen när helst det passar dig.

mvh/Ove
 
Listan hitills:
- Ove Lundqvist
- Mikael Ångström
- Johan Andersson
- Elisabeth Aronsson
- Royne Larsson
- Fredrik Åkerstrand
- Johan Maxe
- Stefan Nilsson (kan ej närvara den 29:e)
- Tim Nylander
- Emilie Andersson (kan ej närvara den 29:e)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.