Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

//Inbjudan till Gatufoto i Stock\\holm

Produkter
(logga in för att koppla)
Nå, Då börjar vi få ihop ett gäng!

Jag vill gärna tillägga att inbjudan i första hand är till de som inte är bosatta i stan!

Men låt oss inte dra förhanstade slutsatser ännu utan vänta och se hur många som änmaler sig så får vi organisera det hela efter det!

//M

Bilagor

• 4707-spindelgarage-50k.jpg
    4707-spindelgarage-50k.jpg
    49.8 KB · Visningar: 345
mackan skrev:
Nå, Då börjar vi få ihop ett gäng!

Jag vill gärna tillägga att inbjudan i första hand är till de som inte är bosatta i stan!

Men låt oss inte dra förhanstade slutsatser ännu utan vänta och se hur många som änmaler sig så får vi organisera det hela efter det!

//M

Får man haka på om man bor i förorten ?

//Kjell

Okej, Gubbs! (för det var väl inga tanter som var intresserade som vanligt)

Det börjar dra ihop sig och det är väl god tid att stämma av vilka som kommer.

Sätt upp era namn i listan här så kör vi på det den 3:e till att börja med :)

Tänker sätt ihop några teman som avlöjas först på plats.

Välkomna!

1.Marcus Johansson

Bilagor

• 7441-janeck-på-dressman-50k.jpg
    7441-janeck-på-dressman-50k.jpg
    49.4 KB · Visningar: 256
Kul initiativ! Jag är sugen men får återkomma om några dar, vet ännu inte om det funkar. Kommer jag är jag väl där även på söndag ...
... väntar lite med att sätta upp mig på listan.

Bilagor

• 2008-04-19_0051.jpg
    2008-04-19_0051.jpg
    99.6 KB · Visningar: 237
Jag bor ju faktiskt utanför Stockholms kommun och dessutom fyller jag år den 3 maj så jag kan väl få följa med? Som en present liksom? Snäääälla.

*skrattar*

Klart Monica får följa med! :eek:) Själv kan jag inte den här gången, för ekonomin tillåter tyvärr inte det... annars var ju datumet perfekt eftersom jag är ledig från torsdagen.

Jag är också långledig. Perfekt för en födelsedagshelg. Min ekonomi är helt åt skogen så jag får pyssla med sånt som är gratis, som foto. :eek:)
Synd att du inte har råd Susanne.

Ska också passa på att roa mig med lite fotograferande och nå'n gång blir det väl en Stockholmsresa i alla fall! :eek:)

Jag tror att jag är ledig då. Skulle vara kul att fota lite gatufoto med andra, gör de alltid själv annars.

Många var intresserade från början, men när det kommer till kritan är det få... trist.

Särskilt när Marcus gjort sig besvär med att annonsera detta i god tid och t.o.m. verkar ha haft nån sorts program.

Naturligtvis räknas alla Monica, men inte i den här tråden. Själva ursprungsiden går ju att läsa om man tar det från början :)

Sen lär det väl bli en sväng ändå på Lördag men det får ju bli en egen tråd..

//Marcus

Bilagor

• puss-3682 50k.jpg
    puss-3682 50k.jpg
    48.9 KB · Visningar: 183
Jag har legat lågt i tråden pga lite biltrassel, men om det löser sig så har jag för avsikt att åka upp. Finns det nåt nummer man kan nå någon på under lördagen, för det är väl lördagen som gäller?

/kg

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto