Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

importkamera

Produkter
(logga in för att koppla)
Sök på forumet kanske?
Använd .(punkt) ibland kanske?
Jag köpte min D50 från pixxass.de funkade ok.

nä tänker inte skriva med punkt färdigdiskuteratär väl ingen uppsats det här trött jag blir på alla svenska lärare här på fotosidan !!

du skjuter ju dig själv i foten när du skriver oläsligt. men det är ju inte mitt problem!
varsågod för tipset förresten...

OscarM skrev:
senfinnsjubhphotovideo.comoxå
;-)

sen kan man ju tycka att ödmjukhet kan vara en värdefull egenskap när man ber om hjälp fast det är kanske för mycket begärt att folk både ska vara medlemmar på fotosidan och vara trevliga kul att se att det fortfarande finns andra fotografer som är hjälpsamma dock var det nog sista gången en del hjälpte dig steve i övrigt finns det att klaga på både vad det gäller särskrivning och felstavning det hade varit ännu svårare att läsa utan mellanslag

Vad det gäller utländska inköpsställen kan du ju alltid kolla Pricerunner välj flagga efter vilket land du vill handla i och sök det du är intreserad av.
Nu kommer du att hitta inköpsställen, handla på bara !

wow, du hade bara en punkt samt ett komma, men ändå var ditt inlägg hyfsat lättläsligt.

men akta dig steve, många av sidorna säljer nog photoshop oxå, och det vet man ju att seriösa fotografer inte använder sig av sån skit! och du som seriös, ej PS användande, fotograf kan ju naturligtvis inte handla av såna skojeriföretag! nej, seriös affär för seriös fotograf...

//Oscar, som inte heller använder photoshop. fast inte för att han är gammal å bitter, utan för att han är totalt oduglig på det, och kommer förbli det tills han är färdig med civiltjänstgöringen i jokkmokk. 350 mhz ÄR de facto inte så mycket i dagens läge! och bättre än så har jag inte släpat upp hit.

ANNONS