Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Importera Sony a700?
- Trådstartare Johank82
- Start datum
DanielSand
Aktiv medlem
Kolla runt på ebay, kan finnas trevliga priser där. Se bara till att den skickas från EU.
Jag köpte själv min med vertikalgrepp i december på ebay från DigitalRev, då var det ca 5000:- billigare inklusive frakt än om jag hade köpt den i sverige.
Angående garantin så borde det inte vara något problem när det är inom EU men jag vet inte säkert, bästa är väl om du mailar Sony och frågar.
Jag köpte själv min med vertikalgrepp i december på ebay från DigitalRev, då var det ca 5000:- billigare inklusive frakt än om jag hade köpt den i sverige.
Angående garantin så borde det inte vara något problem när det är inom EU men jag vet inte säkert, bästa är väl om du mailar Sony och frågar.
Johank82
Aktiv medlem
Kolla runt på ebay, kan finnas trevliga priser där. Se bara till att den skickas från EU.
Men DigitalRev är väl lokaliserade i Hong Kong?
http://www.digitalrev.com/en/page.php?page=company
mayro
Aktiv medlem
Hur lyder Sonys garanti när det gäller import från länder inom EU? Och har ni några förslag på "billiga" sidor att importera ifrån?
Tacksam för svar
Varför inte slå sig saman några st som funderar på en A700 och prisförhandla med någon Svensk firma med kameror via svensk agent?? Då blir garanti inga problem..Samt priser torde gå att göra bättre även med svenssålda kameror..
bara en tanke...
DanielSand
Aktiv medlem
Men DigitalRev är väl lokaliserade i Hong Kong?
http://www.digitalrev.com/en/page.php?page=company
Ja, men de verkar ha en liten filial i England också då de emellanåt sänder vissa varor därifrån, men det står i annonsen isf.
ErlandH
Aktiv medlem
Inom EU gäller samma reklamationsrätt som i Sverige -- dvs säljaren är skyldig att rätta till tillverkningsfel som visar sig inom tre år.Hur lyder Sonys garanti när det gäller import från länder inom EU?
Men tänk på att företaget du köper från måste vara registrerat i ett EU-land.