Annons

Ide torka (projektarbete)

Produkter
(logga in för att koppla)

Anjo93

Medlem
Hej
Jag går tredje och sista året på handelsprogrammet i Skellefteå och vi ska som många andra göra ett projektarbete. Jag har funderat länge på vad jag ska göra som projektarbete men kan tyvärr inte komma på något som skulle vara intressant.

Jag är intresserad av foto och vill därför få in det på projektarbetet.
Kan ni komma på några förslag? inga förslag är för kostiga men kommihåg att det måste ha med handels att göra.

Från råvara till faktura

Varför inte en dokumentation från råvara till faktura. Hela handelsprocessen i bild och text, handelsflödet... odling-förädling och slutligen handel

Jag är intresserad av foto och vill därför få in det på projektarbetet.
Kan ni komma på några förslag? inga förslag är för kostiga men kommihåg att det måste ha med handels att göra.

Har du redan förkastat idén att göra något kring foto som ämne? Annars kan jag tänka mig fotograferingen som handelsvara med hela industrin och branschen med tillverkning, försäljning och marknadsföring samt konstaspekten med utställningar, böcker och utbildning.
En mer specifik fråga skulle ju kunna vara att berätta om hur vi fick digitalfoto, hur det har växt fram.

Har du redan förkastat idén att göra något kring foto som ämne? Annars kan jag tänka mig fotograferingen som handelsvara med hela industrin och branschen med tillverkning, försäljning och marknadsföring samt konstaspekten med utställningar, böcker och utbildning.
En mer specifik fråga skulle ju kunna vara att berätta om hur vi fick digitalfoto, hur det har växt fram.

Tackar det där fick mig att tänka till. Jag har nog kommit på en ide måste bara utveckladen lite.

Tackar

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar