Johan-A
Aktiv medlem
Ska försöka förklara mig kort. Jag behöver 3 st bilder som symboliserar olika saker till en serie, det finns inga krav förutom att man lätt ska se vad bilden föreställer även om den är liten, typ 200*133 pixlar. Macrobilder är min personliga favorit till detta ändamål men har ni bättre idéer så säg till!
Jag har idétorka och skulle vara jättetacksam för alla idéer, bra som dåliga.
Bild 1: Helhet
Bilden ska symbolisera Helhet eller ännu bättre en Helhetslösning, genren är formgivning så alla verktyg inom området är extra plus
- Här har jag inga som helst idéer, svårt!
Bild 2: Låga kostnader
- Funderar på guldtior, har en bild jag gillar kan nog ta fler liknande med en eller flera guldtior, tycker det symboliserar "lite" pengar vad tror ni?
Bild 3: Kunskaper
Bilden ska symbolisera kunskaper, gärna inom formgivning, extra plus åter igen.
- Har lite tankar på bok, penna papper, men ingen som är riktigt klockren.
Tack för att ni orkat läsa hela mitt inlägg, och tack på förhand om ni skulle ha några idéer att dela med er av.
Mvh
Johan Andersson
Jag har idétorka och skulle vara jättetacksam för alla idéer, bra som dåliga.
Bild 1: Helhet
Bilden ska symbolisera Helhet eller ännu bättre en Helhetslösning, genren är formgivning så alla verktyg inom området är extra plus
- Här har jag inga som helst idéer, svårt!
Bild 2: Låga kostnader
- Funderar på guldtior, har en bild jag gillar kan nog ta fler liknande med en eller flera guldtior, tycker det symboliserar "lite" pengar vad tror ni?
Bild 3: Kunskaper
Bilden ska symbolisera kunskaper, gärna inom formgivning, extra plus åter igen.
- Har lite tankar på bok, penna papper, men ingen som är riktigt klockren.
Tack för att ni orkat läsa hela mitt inlägg, och tack på förhand om ni skulle ha några idéer att dela med er av.
Mvh
Johan Andersson