Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

I morgon skall jag fotografera...

Produkter
(logga in för att koppla)

jdandanell

Aktiv medlem
Tänkte en inspirationstråd där man inte behöver redovisa resultat utan bara kortfattat kan beskriva vad man skall fotografera i morgon. En perfekt tråd om man vill berätta men inte vill starta en hel tråd om det.

Jag kan börja;

I morgon skall jag utforska min lilla by under en timme. Jag skall tvinga mig själv att försöka se på min by på ett sätt som jag inte har gjort förut.

Det här med att fota där man bor tycker jag är en riktigt bra ide. Utmaningen ligger ju i att göra det intressant.

Jag ska nog ta en timme i lägenheten och försöka göra något intressant av det.

Månen var förbaskat vacker imorse. Tror att jag ska ta mej upp tidigt imorgon, trots att det är lördag, och kolla om den är lika fin. Är den det så ska det slås plåtar av den!

För ni vet väl likheten mellan plåtslagare och fotograf? ;-)

...en match mellan Haninge och Umeå i basketettan, om nu inte förkylningen sätter stopp för det.

Försök till domherre blir det imorgon.

Tyvärr hade mitt gömsle brakat ihop under julledigheten, och maten var slut sedan länge.
Har åtgärdat det idag, så jag får hoppas att dom hittar tillbaka till maten relativt snabbt.

Det är väldigt fint eftermiddags/skymnings-ljus i Umeå just nu, så vi får se hur det går.

ANNONS