Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

I brist på välfungerande ögonmussla..

Produkter
(logga in för att koppla)
Världsklass!!!!
Skynda dig att ringa PRV innan ngn annan hinner före. Tror det kommer att bli en storsäljare...

Mig veterligen finns det ingen tillbehörs-ögonmussla till Minolta förutom den som sitter på..och Linus,hmmm..styrelsen i BSA är ytterst tveksam till din prototyp,hehe..
mvh/gunte..

Vad jag har hört är att man kan ta en tom diaram och titta genom. Avståndet från ögat ska visst stämma överens med den brännvidd som ger det utsnit man ser genom ramen.

Coolt. Jag skulle vilja se dig promenera på Stockholms gator iförd den där. :-D

Hoppas bara att inga nyblivna medlemmar tittar in i denna tråd.... ;-)

Hohoho..snyggt Linus!

Något liknande finns i filmen Ivanhoe.. :)

Nördstämpeln ska du inte oroa dig för Linus. Det vore att ta i - för lite.. hehe :)

/JP

*viker mig nästan dubbel av skratt*

:))))))

Linus, det där är ju kanon. Smidigt att kunna rama motivet utan att ta upp kameran som i jämförelse med ditt utomordentligt smidiga tillbehör är oerhört klumpig. Sen är det ju bra när man skall smygfotografera, folk blir ju inte lika mycket på sin vakt om de inte ser att du har en kamera.

acke skrev:
Hoppas bara att inga nyblivna medlemmar tittar in i denna tråd.... ;-)
Nej, jag röstar för en permanent plats för denna tråd omgjord till en artikel med byggbeskrivnigar, mått för olika brännvidder etc, under Lära.

Efter att ha lagt in bilderna började jag undra om jag verkligen är mentalt frisk...

Men tack för alla de snälla kommentarerna :-D

Hehe Linus..då är vi iallafall två som undrar.. *skrattar lite tyst för mig själv*

Nejdå..kul att någon bjuder på sig själv. Det ska du ha all heder av!

Vi synes i trådarna.

Mvh
Jonas

Jag såg en kille igår em som fotade "plattan" från "muttern", killen var väldigt lik Sinuslinus men så hade han inte sin patenterade extrautrustning med/på sig. Mao det var inte Sinuslinus, för inte ger du dig väl ut på fotosession utan tillbehöret?

Nej det var inte jag för jag stod i mörkrummet hela dagen igår (och idag).
För säkerthets skull bör det tilläggas att jag inte användet Tillbehöret, vill ju inte förstöra det med agressiv kemi.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar