Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Paragrafryttaren
Aktiv medlem
Vad jag har hört är att man kan ta en tom diaram och titta genom. Avståndet från ögat ska visst stämma överens med den brännvidd som ger det utsnit man ser genom ramen.
forstheim
Guest
Hohoho..snyggt Linus!
Något liknande finns i filmen Ivanhoe..
Nördstämpeln ska du inte oroa dig för Linus. Det vore att ta i - för lite.. hehe
/JP
Något liknande finns i filmen Ivanhoe..
Nördstämpeln ska du inte oroa dig för Linus. Det vore att ta i - för lite.. hehe
/JP
*viker mig nästan dubbel av skratt*
)))))
Linus, det där är ju kanon. Smidigt att kunna rama motivet utan att ta upp kameran som i jämförelse med ditt utomordentligt smidiga tillbehör är oerhört klumpig. Sen är det ju bra när man skall smygfotografera, folk blir ju inte lika mycket på sin vakt om de inte ser att du har en kamera.
)))))
Linus, det där är ju kanon. Smidigt att kunna rama motivet utan att ta upp kameran som i jämförelse med ditt utomordentligt smidiga tillbehör är oerhört klumpig. Sen är det ju bra när man skall smygfotografera, folk blir ju inte lika mycket på sin vakt om de inte ser att du har en kamera.
Nej, jag röstar för en permanent plats för denna tråd omgjord till en artikel med byggbeskrivnigar, mått för olika brännvidder etc, under Lära.acke skrev:
Hoppas bara att inga nyblivna medlemmar tittar in i denna tråd.... ;-)
Sinuslinus
Aktiv medlem
Efter att ha lagt in bilderna började jag undra om jag verkligen är mentalt frisk...
Men tack för alla de snälla kommentarerna :-D
Men tack för alla de snälla kommentarerna :-D
forstheim
Guest
Hehe Linus..då är vi iallafall två som undrar.. *skrattar lite tyst för mig själv*
Nejdå..kul att någon bjuder på sig själv. Det ska du ha all heder av!
Vi synes i trådarna.
Mvh
Jonas
Nejdå..kul att någon bjuder på sig själv. Det ska du ha all heder av!
Vi synes i trådarna.
Mvh
Jonas
Sinuslinus
Aktiv medlem
Nej det var inte jag för jag stod i mörkrummet hela dagen igår (och idag).
För säkerthets skull bör det tilläggas att jag inte användet Tillbehöret, vill ju inte förstöra det med agressiv kemi.
För säkerthets skull bör det tilläggas att jag inte användet Tillbehöret, vill ju inte förstöra det med agressiv kemi.