Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hyfsad koll på Illustrator / Photoshop

Produkter
(logga in för att koppla)
Han har gett ut en (om inte flera böcker) där han beskriver i detalj hur han bygger upp sina bilder från grunden. Han är enormt duktig, som man kan se av bilden. En bok jag helt klart rekommenderar, Bert Monroy: Photorealistic techniques with Photoshop & Illustrator.
 
då måste jag ta upp min personliga favorit (den enda som riktigt ordentligt imponerat på mig): Linda Bergkvist
hon är FANTASTISKT duktig!
(hemsidan är dock lite småjobbig)
 
myomy.se skrev:
men fan skoja du hon är ju riktigt otroligt underbart (slut på superlativ) duktig!!!!!

Nästan som dig:)
visst e hon! :eek:D
jag kommer inte i närheten numera. har lagt av att måla i ps och kör renodlad retusch istället.
ger mig mindre prestationsångest nu när jag sett Lindas bilder. ;o)
 
jag skulle få beslutsångest var jag ens skulle börja bilden.. så skulle jag typ sitta 1 timme och ändra så att en sak ser bra ut.. men jag antar att dom kan se helheten typ efter ett pendrag..
 
Henriks bilder var riktigt vassa, men jag lägger ändå min röst på Bert Monroy. Han har varit med länge och gör otroligt verklighets trogna bilder.

Inte för att de andra gör ett dåligt jobb...
 
Vi har ju en "Kille" här på FS som jag tycker att man ska slå ett slag för BERT CARLSSON tror jag han heter.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.