Annons

Hurra för Adobe!

Produkter
(logga in för att koppla)

aasaboe

Aktiv medlem
Jag hoppade på det rabbaterade CC för Photoshop, tänkte att man kanske får erbjudande om fortsättning till samma pris när året gått.

För en liten stund sedan fick jag e-post från Adobe:

We wanted to let you know about a change to your Adobe® Creative Cloud™ membership. Your Adobe Photoshop® CC single-app plan now includes a new benefit — access to Photoshop Lightroom® 5 software.

Your current membership price of €12.29 (incl. VAT)/month is not changing, and it’s no longer for your first year only — it’s now your standard price going forward.*

Det var riktigt glädjande e-post det!
 
Jag hoppade på det rabbaterade CC för Photoshop, tänkte att man kanske får erbjudande om fortsättning till samma pris när året gått.

För en liten stund sedan fick jag e-post från Adobe:

We wanted to let you know about a change to your Adobe® Creative Cloud™ membership. Your Adobe Photoshop® CC single-app plan now includes a new benefit — access to Photoshop Lightroom® 5 software.

Your current membership price of €12.29 (incl. VAT)/month is not changing, and it’s no longer for your first year only — it’s now your standard price going forward.*

Det var riktigt glädjande e-post det!

Har fått samma besked. Har funderat över hur jag skulle göra med PS. Att betala 200:-/månad var inget alternativ för mig.
Beskedet från Adobe gör att jag släpper alla sådana tankar.
 
Och jag som precis köpte PS CC singleapp för 270kr i månaden. Kanske kommer detta till alla CC ägare i framtiden får hålla tummarna.
 
Vi får hoppas, Nicks! Microsofts motsvarighet är inte heller så dum, jag hakade på där för att få Publisher. Ville man ha det tidigare fick man köpa den dyra Office-versionen för åtskilliga tusen kronor, nu ingår det för 90kr/mån eller 900kr/år. Förut var det inte aktuellt med Publisher, nu har jag hoppat på Office 365 Home Premium.
 
Och jag som precis köpte PS CC singleapp för 270kr i månaden. Kanske kommer detta till alla CC ägare i framtiden får hålla tummarna.

Hur precis är precis? Om det är alldeles nyligen så förslår jag att du slår en signal till Adobe. Min erfarenhet är att dom är väldigt hjälpsamma.
 
Hur precis är precis? Om det är alldeles nyligen så förslår jag att du slår en signal till Adobe. Min erfarenhet är att dom är väldigt hjälpsamma.

Har pratat med Adobe och som jag förstår det så gäller detta bara de Photosop CC abonnenter som har en tidigare CS licens registrerad på sitt adobe konto.

Om jag tolkade han på supporten rätt.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.