Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Hur mycket är en AF-S 18-70 värd?
- Trådstartare Lovan
- Start datum
timofej
Aktiv medlem
Hehe, Jims prisbild är lite misvisande. Inte undra om att Kent vill köpa objektivet för 1500:-.Octomore skrev:
Hej Niclas!
Om det är så att du har ett AF-S 18-70 3.5-4.5 ED
i fint skick, så köper jag det för 1500:-
Hmm trodde att du körde Canon ?
Det verkliga priset ligger från 1700 och uppåt. Ett bra sätt att få uppfattning på prisnivån är att gå till Tradera och kolla på avslutade auktioner:
http://www.tradera.com/search/imp.a...ge1.x=34&Image1.y=9&county=0&ended=1&sort1=14
Man kan se där att det billigaste objektivet gick för 1775:- och det dyraste för 2085:-. Jag sålde mitt för några månader sedan för 2125:- på samma sajt.
timofej
Aktiv medlem
Det vore kanske inte så dumt. Jag har just sparat minst 250 spänn åt Niclas. Kan man bli rik på det?Octomore skrev:
Timour du måste arbeta som mäklare eller? haha!!
Eller fått honom att förlora 250 ;-) Man börjar ju givetvis med att försöka få ut det högre priset i spannet, inte det lägsta.timofej skrev:
Jag har just sparat minst 250 spänn åt Niclas.
Lovan
Aktiv medlem
Oj här var det fart.
Det är så att jag sålde bort hela min canonutrustning för ett halvår sen för att bekosta ett annat projekt.
Så nu tittar jag på att köpa en D70s med 18-70 objektivet. Funderade mest över hur mycket man kan tänkas få om man sålde bort objektivet då jag tänkt satsa på Tamron 17-50/2.8 istället.
Jag ser att det finns ett visst sug efter objektivet i vilket fall
Det är så att jag sålde bort hela min canonutrustning för ett halvår sen för att bekosta ett annat projekt.
Så nu tittar jag på att köpa en D70s med 18-70 objektivet. Funderade mest över hur mycket man kan tänkas få om man sålde bort objektivet då jag tänkt satsa på Tamron 17-50/2.8 istället.
Jag ser att det finns ett visst sug efter objektivet i vilket fall