Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Hur många har haft problem med Tam 28-75
- Trådstartare perbrev
- Start datum
Daniel Ahlin
Aktiv medlem
Bortsett från att den åkte i golvet från en halvmeters höjd och numera fokuserar lite längre än oändligheten så funkar den perfekt.
RolandM
Aktiv medlem
Daniel Ahlin skrev:
numera fokuserar lite längre än oändligheten så funkar den perfekt.
Bjuder du in mig till Nobelfesten?
Daniel Ahlin
Aktiv medlem
RolandM skrev:
Bjuder du in mig till Nobelfesten?
Du förstår vad jag menar.
Leffson
Avslutat medlemskap
Tyvärr så har jag inte samma erfarenhet. Mitt 28-75 frontfokuserar både på EOS5 och 10D. Och då snackat jag fel på 5 - 8 meter. Det kommer tydligast fram på 10D:n men finns tveklöst på 5:an också. Har skickat upp optiken till märkesverkstad, som har skickat vidare till Tyskland. Detta är 1½ månad sedan. Börjar bi rätt trött på den usla kundservicen. Och det där snacket att det kan vara kameran..... Fungerar kameran med originaloptik så är det sedan Tamrons bekymmer att tillverka en piratglugg som fungerar med de hus de går ut med att den ska passa. Funkar inte originaloptiken på huset, ja då är det ju inte konstigt om piraten inte heller fungerar.
mvh/Leif J.
mvh/Leif J.
frillerill
Ny medlem
Mitt funkar kanon! (eller snarare tamron) =)
Luguber
Aktiv medlem
Är just nu pågång att byta ut min ga Canon 35-70.
Där Tamron optiken är ett alternativ.
Men min fråga är om någon har erfarenhet av Sigmas 24-70/2,8 som jämförelse med Tamron.
Jag har titta bland recensionerna och där uppfattar jag det som att Sigman inte har fått riktigt lika bra omdöme som Tamron.
\Sten
Där Tamron optiken är ett alternativ.
Men min fråga är om någon har erfarenhet av Sigmas 24-70/2,8 som jämförelse med Tamron.
Jag har titta bland recensionerna och där uppfattar jag det som att Sigman inte har fått riktigt lika bra omdöme som Tamron.
\Sten