Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Hur många bilder vill du kunna ladda upp i veckan?
- Trådstartare elmfeldt
- Start datum
- Status
- Ej öppen för ytterligare svar.
Helena
Aktiv medlem
Jag lider inte nu men jag kommer att lida om man måste splitta upp uppladdningstillfällena...
Det är inte alltid man har tid att sitta och ladda upp bilder och jag har det bra nu när jag har sommarlov och inte har bättre för mig men sen så kommer jag stå i mörkrummet minst 20h veckan och resten av tiden vara på föreläsningar och ha lektioner... Måste juh ha tid till att äta och så... Då när man väl får tid att sätta sig ner i datasalen så kan det vara skönt att slippa sitta och vänta en vecka för att få ladda upp mer...
Kunnde finnas något alternativ så att för varje bild man deletar så får man ladda upp en ny?
Det är inte alltid man har tid att sitta och ladda upp bilder och jag har det bra nu när jag har sommarlov och inte har bättre för mig men sen så kommer jag stå i mörkrummet minst 20h veckan och resten av tiden vara på föreläsningar och ha lektioner... Måste juh ha tid till att äta och så... Då när man väl får tid att sätta sig ner i datasalen så kan det vara skönt att slippa sitta och vänta en vecka för att få ladda upp mer...
Kunnde finnas något alternativ så att för varje bild man deletar så får man ladda upp en ny?
patrikmalmberg
Aktiv medlem
Jag tror fortfarande på icke rullande uppladdningsschema. Dvs, om du inte laddat upp bilder på 10 dagar så kan du ladda upp 10 bilder, 20 dagar, 20 bilder osv. Det tror jag löser de flesta problemen. Det tar ju trots allt tid att skapa många, tillräckligt bra bilder.
Paragrafryttaren
Aktiv medlem
Håller med men jag tycker att man i så fall ska ha en begränsning på hur många uppladdningar man kan lagra. Typ 30 eller nåt sånt...
Daniel Mott
Guest
Jag tycker att alternativet 7 bilder/vecka är bra. Då kan man ladda upp en bild om dagen eller 7 bilder på en dag om man så vill. Då får andra tid att kommentera bilderna och risken för att femton semesterbilder laddas upp på en gång minskas. Vad säger ni?
molla
Medlem
Hur många nya bilder vill man titta på
Om man ställer om frågan så här! Naturligtvis så villjag ladda upp så många bilder som jag känner behov av att göra.
frågan är hur många nya orkar jag ta mig igenom. Eller hur många missar jag om jag om jag är borta två veckor.
50 bilder om dan känns överskådligt då kan man se vilka bilder som man har lust att titta på och disskutera
Om man ställer om frågan så här! Naturligtvis så villjag ladda upp så många bilder som jag känner behov av att göra.
frågan är hur många nya orkar jag ta mig igenom. Eller hur många missar jag om jag om jag är borta två veckor.
50 bilder om dan känns överskådligt då kan man se vilka bilder som man har lust att titta på och disskutera
- Status
- Ej öppen för ytterligare svar.