Sten-Åke Sändh
Aktiv medlem
Jag sålde just mitt gamla Bigma 150-500mm då jag ville ha ett kompaktare objektiv som fick plats i min vanliga fotoväska och beställde ett nytt för några dagar sedan. Jag fick hem Tamrons nya 150-500mm objektiv för Sony FE idag. Cyberphoto tog 12 990:- vilket var ett par tusen billigare än Scandinavians 15 279:- och Rajala och några andra handlare tar hela 16 990:-. Det är ju jämt 4000:- spänn. Jag trodde Cyber skrivit fel men jag chansade och jag fick det alltså för 12 990:- och priset ligger fortfarande kvar.
Hur kan det vara så stora skillnader idag när folk är så pass informerade som man är?. Objektivet är väldigt nytt så det borde ju inte variera så mycket i dollarkursen över den korta tiden det varit ute på marknaden.
Tamron 150-500mm F5-6.7 Di III VC VXD for Sony E - Hitta bästa pris, recensioner och produktinformation på PriceRunner Sverige
Jämför priser, läs recensioner och hitta mer information om Tamron 150-500mm F5-6.7 Di III VC VXD for Sony E på PriceRunner.
www.pricerunner.se
Hur kan det vara så stora skillnader idag när folk är så pass informerade som man är?. Objektivet är väldigt nytt så det borde ju inte variera så mycket i dollarkursen över den korta tiden det varit ute på marknaden.