Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

hur hittar man sina bilder?

Produkter
(logga in för att koppla)

peedro

Ny medlem
Hej

Är helt ny på denna sidan, men jag lyckades iaf bli medlem och efter det laddade jag upp en bild till mitt album "husdjur" nu hittar jag inte på bilden då jag klickar på mitt namn så jag kommer till min egna sida så att säga?
söker jag på nya medlemmar så hittar jag mig själv och där står det att jag har skapat ett album samt en bild under detta men sen så försvinner det då jag går in på min sida.

Jag gör tydligen något fel men kanske någon vänlig själ vill upplysa mig om hur man ska gå till väga med detta?

//Peedro

Du måste publicera albumet. Om du klickar på ditt album under 'lägg till/ändra dina album' så kommer en knapp med publicera upp.

/ Marcus

Hej

ja då blev det genast mycket enklare, trodde faktiskt jag kryssade i det då jag laddade upp bilden dock? hmm, nåväl nu fungerar det iaf.

Tack

//Peedro

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar