Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
hur gör man fisheye till digital?
- Trådstartare nästannorthbeach
- Start datum
marenen
Aktiv medlem
Re: Kunde inte hålla mig
Ser ut som att du inte ens har lagt ner 17kr.. Det ser nämligen ut som att den sitter i "din" ytterdörr...
Mvh Martin, Kul ide...
jakobnev skrev:
Läste den här tråden och var tvungen att köpa en 17-kronorsfisheye
Ser ut som att du inte ens har lagt ner 17kr.. Det ser nämligen ut som att den sitter i "din" ytterdörr...
Mvh Martin, Kul ide...
Kristofer G
Aktiv medlem
Re: Re: Kunde inte hålla mig
I så fall tycker jag det verkar vara ett konstigt ställe att ha ytterdörren på
marenen skrev:
Mvh Martin, Kul ide...
I så fall tycker jag det verkar vara ett konstigt ställe att ha ytterdörren på
Jochum Berg
Aktiv medlem
Ett dörröga har jag aldrig tänkt mig som objektiv, kul!
Man kan oxå försöka få tag i såna där konvexa speglar man har i affärerna som snatteriskydd, fast då kommer man själv med. Eller köpa stora glaskulor som annars är för julgranen.
Ett dyrare alternativ är Raynox, gör en mängd olika försättslinser, från fisheye över extrema vidvinklar och vidvinklar till tele som passar alla kameror.
Man kan oxå försöka få tag i såna där konvexa speglar man har i affärerna som snatteriskydd, fast då kommer man själv med. Eller köpa stora glaskulor som annars är för julgranen.
Ett dyrare alternativ är Raynox, gör en mängd olika försättslinser, från fisheye över extrema vidvinklar och vidvinklar till tele som passar alla kameror.
Senast ändrad:
Bofoto
Aktiv medlem
Zenitar 16mm
Den är skarp.
Skurmedel skrev:
Ja. Tack!.. Har du någon aning om dessa är bra?
Den är skarp.
ulso
Aktiv medlem
Dörrkikare har jag användt några gånger. Där jag åskådliggjort vad man ser genom en dörrkikare. Hur mycket av ex. trapphuset som syns genom dörrkikaren. Fungerade hyfsat med DSLR och 105 mm macro. Bra stativ var nödvändigt så att optiken var exakt mitt för dörrkikaren.
Bilderna blev inte superskarpa, men det fungerade. Blev inte heller så mycket till fisheye.
Bilderna blev inte superskarpa, men det fungerade. Blev inte heller så mycket till fisheye.