Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hur fungerar valet kameraväskan?

Produkter
(logga in för att koppla)

avlsutad110823

Avslutat medlemskap
Hej

Provade detta valet på min fotosida, hamnade i "Gå till Recensioner"

Är det eningen och vad händer sen?

Vågade inte prova!

Roine

Leta rätt på en produkt, klicka på "Lägg i väskan" och vips så dyker den upp i din väska.

jimh skrev:
klicka på "Lägg i väskan"
Valet finns alltså i recensionsbanken, när du är inne på en produkt.

Finns inte dina grunkor med är det bara att skicka in förslag på att de skall läggas till.

Bilagor

• värran.gif
    värran.gif
    2.2 KB · Visningar: 430
Japp, såg det.

Listan med studioblixar kan behöva en uppdatering.

Återkommer.

Det mesta var "skit bakom spakarna" problem idag.

Lokiken var kanske inte klockren i sidornas uppbyggnad, men läser man först och trycker sedan går det att komma fram....

Roine

Hej

Att texten "recensioner" kom upp som enda val då man inte har nån pryl i kameraväskan. Men som jag skrev så står det ju "för att lägga ......", den texten läste jag fel först...

Fick då vid en första tanke för mig att man skulle recencera, men det löste sig ju sedan.

Så jag tror inte att man behöver fixa nått. Intuitivt trodde jag att man bara skrev fritt i en lsita, därav feltänket från första början, dvs en förutfattad mening om vad som skulle ske....

Tackar för snabb respens i alla fall.

Ser fram emot att Ni får tid att titta på hemläxan om beskäring nu under de mörka kvällarna.

Hej igen

En annan tanke:

Finns det värde att ange vad man haft?

Men en bra sökmjöjlighet så kan man ju då finna medlemmar som både har och har haft en viss pryl?

Bara en tanke då man ser alla som nu frågar på nybörjarpaketen.

Roine

Jag tycker också att det är en lite konstig funktion. Varför inte bara ha ett fält där man kan skriva i vad man har? Iaf borde listningen av recensionerna inte katagoriseras numeriskt, det hade varit mycket bättre om det fanns ett litet alfabete att klicka på. Som det är nu är det svårt att hitta rätt.

Keep up the good work, som man säger på svenska...

Hej

Jag ser en finess med att man väljer ur en lita. Det gör att man kan söka på ett definierat sätt.

Fritext skapar ju oändligt med stavnings och formuleringsalternativ....

Finessen är att det kopplar ihop recensionsbanken och Min Profil, och det gör att stavning etc blir koncis.

Håller med om att det istället för numeriska sidangivelser borde vara bokstäver att klicka på. (jmfr photographyreview). Nu får man klicka ett par gånger för att hitta objektiv av ett visst märke, det blir lite onödiga sidladdningar.

wennerstrom skrev:
Håller med om att det istället för numeriska sidangivelser borde vara bokstäver att klicka på. (jmfr photographyreview). Nu får man klicka ett par gånger för att hitta objektiv av ett visst märke, det blir lite onödiga sidladdningar.

Håller med.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar