Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Hur fotografera en skotertävling?
- Trådstartare Eeros
- Start datum
Eeros
Aktiv medlem
Dez skrev:
Vissa förare har lyset på, detta lurar exponeringsautomatiken, så kolla vad du får för tid/slutare och slå sedan över på manuellt.
Det var bra att du påtalade detta Andreas. Riktigt bra, faktiskt, det hade jag inte kommit på själv. Tack!
Eeros
Aktiv medlem
Dez skrev:
Var själv på min första skotercross i vintras, då lärde jag mig ett och annat..
Den främsta skoterföraren heter Lisa..
Fint exponerat, du lyckades tydligen bemästra problemet med lysen.
Denny
Avslutat medlemskap
Här kan du se en hel del skoterbilder från olika tävlingar.
http://www.actionfoto.se/motor/Skoter/skoter.htm
http://www.actionfoto.se/motor/Skoter/skoter.htm
Bilagor
Spraket
Aktiv medlem
Nä var tyvärr inte alltför lång text där men, man får prova sig fram lite, är väldigt olika vad man gillar, vissa gillar lite rörelse oskärpa och andra gillar det inte alls, frågan är väl va du själv gillar också får du ställa in kameran efter detEeros skrev:
Tack Jimmy för länken, men där fanns inte mycket att läsa, tyvärr.
Tycker själv att Anders Hellman lyckats mycket bra med sina snöskoter bilder, kika HÄR
Lycka till
// Jimmy
Senast ändrad:
Eeros
Aktiv medlem
Holeshot. Det är en starttävling med endast två rundor per heat och en mycket kort men intensiv bana med mycket whoppisar. Starten avlöser varnda hela tiden och det blir mycket avåkningar och vurpor på 'tvättbrädan'. Med andra ord en ganska spännande skotertävling där publiken befinner sig relativt nära tävlingsbanan. Stadioncross-känsla.
Jag har inte lagt upp några skoterbilder än, men från motocrossuppvisningen efteråt har jag lagt upp fyra bilder.
Jag har inte lagt upp några skoterbilder än, men från motocrossuppvisningen efteråt har jag lagt upp fyra bilder.