Annons

Hur får man tag på en studio?

Produkter
(logga in för att koppla)

redige

Avslutat medlemskap
Hej!

Jag är i skedet att jag jobbar ihop en portfolio för modefoto, som jag ska lämna till en fotografagent jag fått kontakt med, men jag har ingen tillgång till fotostudio.

Jag har kollat runt, men de enda studior som hyr ut med utrustning, kostar multum.

Jag har även försökt fråga folk här, men inte fått något svar.
jag skulle vara så tacksam om ni kunde förklara för mig hur man får tillgång till en fotostudio, för nu verkar det mest som att jag är dömd till att låta det här gå i graven då jag inte har något utrymme att fota ghettostyle i ens en gång.
 
redige skrev:
Hej!

Jag är i skedet att jag jobbar ihop en portfolio för modefoto, som jag ska lämna till en fotografagent jag fått kontakt med, men jag har ingen tillgång till fotostudio.

Jag har kollat runt, men de enda studior som hyr ut med utrustning, kostar multum.

Jag har även försökt fråga folk här, men inte fått något svar.
jag skulle vara så tacksam om ni kunde förklara för mig hur man får tillgång till en fotostudio, för nu verkar det mest som att jag är dömd till att låta det här gå i graven då jag inte har något utrymme att fota ghettostyle i ens en gång.

Arash, utan kontakter är det svårt att få låna en studio. Och i den bästa av världar är det gratis. Men riktigt så ser det ju inte ut i verkligheten....
Finns det inte tillgång till studio i din skola? Ser att du pluggar musik...?
Annars är det nog bara att betala vad det kostar i en hyrstudio. Lycka till ändå och hoppas det löser sig.
 
Kolla här: www.studiof.se

Kolla in prislistan, klart bättre än de flesta ställen. Du får väl räkna med att betala lite nu och se det som en investering som du kan räkna hem när jobben börjar välla in.

/M
 
Senast ändrad:
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.