Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
hur bränna bildCD?
- Trådstartare Forslund
- Start datum
SmurfMolly
Aktiv medlem
Hallå...
Jag kör Nero.. Var tvungen att prova nu när du skrev sådär och för mig var det inga problem alls att bränna ner bilderna på cd i jpeg format... Vad konstigt..
Fungerar hur bra som helst att öppna dem från cd´n också...
Såhär gjorde jag:
1. startade programmet (såklart... )
2. Compile new cd
3. Data CD
4. Create a new data-cd
5. finish
Och sen drog jag över de filer jag ville ha med...precis som vanligt.. Inga problem alls...
/Malin
Jag kör Nero.. Var tvungen att prova nu när du skrev sådär och för mig var det inga problem alls att bränna ner bilderna på cd i jpeg format... Vad konstigt..
Fungerar hur bra som helst att öppna dem från cd´n också...
Såhär gjorde jag:
1. startade programmet (såklart... )
2. Compile new cd
3. Data CD
4. Create a new data-cd
5. finish
Och sen drog jag över de filer jag ville ha med...precis som vanligt.. Inga problem alls...
/Malin
Jonas, jag tror du råkat komma åt knappen som gör en VCD med stillbilder för visning på teve med DVD-spelare och dylikt. Leta upp knappen för vanliga data-cd-skivor som Malin tipsade om så går det bra att bränna vad som helst.
Om det inte är din avsikt att bränna en VCD förstås. Då måste du förmodligen använda ett format som Nero gillar.
Om det inte är din avsikt att bränna en VCD förstås. Då måste du förmodligen använda ett format som Nero gillar.