Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Htc???

Produkter
(logga in för att koppla)
Kundtjänst på Telenor sa att de hade den i lager och att jag bör ha telefonen i mitten på nästa vecka. :)

Det fanns tydligen några få kvar hos dem. Vad jag förstår är det bara the Phone House och Telenors internetbutiker som har den i lager.
 
Vill man ha en Desire snabbt så är det komplett.se som gäller. Fast då får man ju inte ett abonnemang samtidigt om man nu är sugen på det. De får in 446 stycken den 1 juni står det. Det är ju bara några dagars väntan. Jag beställde en därifrån i förrgår och fick den idag.
 
Jag var ute efter abonnemang också. Annars hade nog alternativen varit fler.

Första intrycket ur kartongen?
 
Har knappt hunnit prova den än. Men det här inlägget skriver jag på den och fet funkar. Här tagit ett kort med kameran och det blev bra resultat. Allt känns bra hittills. Känslan att packa upp den ur kartongen var skon.
 
Det finns ju en del tekniktokiga här på FS, så jag tänkte sänga in en liten fackla...

Har ett tag varit sugen på en iPhone, men tyckt att den varit för dyr. Nu var det en kollega (som har iPhone och är grymt nöjd med den) som tipsade mig om HTC Desire och HTC Legend.
Någon som har erfarenhet av någon av dessa lurar? Vill gärna höra plus och minus...

Jag köpte världens bästa mobil, HTC desire i fredags och jag är så överlycklig över mitt val av telefon.
Så himla bra är den. Lätt att lära sig, naturligtvis välldigt mycket finesser som finns och så.
Men jag är riktigt nöjd med min HTC så den rekomenderar jag verkligen.
 
Nu har jag haft min Desire i några dagar och är väldigt nöjd, bara batteritiden som är lite val kort, men det var jag förberedd på.

Jag har dock börjat fundera över skärmen, är rädd för att repa den. Någon som testat Invisible Shield och har erfarenheter av det?
 
Jag är inget större fan av avancerade mobiltelefoner (i min värld är de handdatorer handikappade av patetisk mjukvara med förbluffande kortsiktighet). Men hursomhelst, om jag skulle skaffa mig en telefon helt utan vettig inputmetod (dvs en pekskärmsmobil) så skulle jag se till att det var en någolunda bra sådan, se filmen nedan.

http://www.youtube.com/watch?v=hVlsRCMltDg
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.