Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

HP M407 för 990 kr något att ha?

Produkter
(logga in för att koppla)

goranlin

Aktiv medlem
Idag annonserar Siba digitalkameran HP Photosmart M407 för 990 kr. 4,1 megapixlar och 3 ggr optisk zoom. Jag hittar inga tester av den på nätet och inget skrivet på fotosidan om den. Någon som vet något om den eller till och med använt den? Den är tänkt för min son 13 år som första digitalkamera. Han ska köpa för egna pengar så den bör vara billig. Vi inser att det behövs mer minne och att HP inte är den mest framstående kameratillverkaren men priset är bra!

Kolla in senaste numret av Foto, där är det en snabbtest av den. Den får inget vidare betyg, om jag minns rätt.

Är också sugen på denna kamera och skulle också vilja veta mer om den. Tänkte ta mig iväg till varuhuset för att klämma lite på den. har läst några utlänska recsensioner och det största minuset som jag förstod var att displayen tydligen var väldigt känslig. Sen har väl jag också fåt uppfattningen om att HP inte är den mest framstående kameratillverkaren, men jag tänkte mig en digitalkamera som skulle kunna komplettera en analog systemkamera med endast manuella inställningar.

Mer respons tack!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar