Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hovshallar

Produkter
(logga in för att koppla)
Okej.. Lördag funkar. Blir det fler?
Vi kan käka hemma hos mig efter en ansträngand dag om intresse finns. Bor i Strövelstorp, ca: 4 mil sydsöst, från Hovs hallar...

Hej.
Det låter lockande med en tur till Hov nu på lördag. Jag måste bara kolla av, med de övriga i familjen, så inget annat är bestämt för helgen.

/Jacob vP

JAG SER LJUSET!!
Kameran kommer förmodligen på fredag, så, jag e med.
Plockar isf med en polare oxå.
(Preliminärt... Sambon brukar passa på o boka in saker när jag sitter på jobbet)

Hovs Hallar är alltid lockande. Är intresserad att hänga med. Vilken tid hade ni tänkt er?

Pratade precis med Roland och bestämde kl 10:00 på parkeringen vid värdshuset/hotellet (finns det någon annan ;)).

Great...
Det sket sig galant, an*sposten tycks ha skickat min kamera till Ulan Bator eller nåt...
De paketet lär jag aldrig få se...

Så, minus 2pers...

Rackarns - jag tänkte just skriva att jag kan följa med, men så slog det mig att jag har djurambulansjour... Lite jobbigt om det blir ngn utryckning och jag sitter på en klipptopp utanför Torekov...

Jag var där i lördags. Det var en del digitalkompakter som fiskades fram emellanåt och så kom jag med ryggsäcken och stativet. Folk tittade som om de hade sett ett ufo med stativ och ljusmätare.

Jag hann med en sväng ner till Kullens fyr också. Finns en del trevliga motiv där också.

Tack alla för att ni kom och signaturer fick ansikten. Alltid trevligt.

Skånes väder bjöd verkligen på sin bästa sida idag. Hoppas ni fick bra bilder. Nyss hemkommen försöker jag bilda mig en uppfattning om det blev några bilder värda att visa eller om det hela ska göras om.

Värda att visa eller inte, här är iaf några snabba kreationer:

http://62.181.105.25/hovshallar/

Tänk att det kan finnas så trevligt folk på fotosidan =)

Fast vi fick konkurrens senare!, nån som kom och fotade porträtt på sin (troligtvis) flickvän... mycket avancerat var det, haha. *host*kameramobil*host*

*tackar och bockar*

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar