Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hjälp!

Produkter
(logga in för att koppla)

Grs

Medlem
Hej hej det är så här att jag har tappat mammas digitalkamera i golvet så objektivet är helt snett, objektivet går varken in eller ut och på kameran står det "objektivfel". ´Kameran ligger väl i 1000kr klassen typ. Så är det någon som vet vad det kostar att lämna in kameran på lagning eller är det billigare att köpa en ny direkt? Snabba svar uppskattas för mamma vet inte att jag har tappat den :)
MVH Danne

Hej hej det är så här att jag har tappat mammas digitalkamera i golvet så objektivet är helt snett, objektivet går varken in eller ut och på kameran står det "objektivfel". ´Kameran ligger väl i 1000kr klassen typ. Så är det någon som vet vad det kostar att lämna in kameran på lagning eller är det billigare att köpa en ny direkt? Snabba svar uppskattas för mamma vet inte att jag har tappat den :)
MVH Danne

Det är mycket troligt att det är bättre att köpa en ny.

Per.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar