Meckie
Medlem
Har nu sökt jag vet inte hur länge med ljus och lykta efter en toppmatad fotoryggsäck som gör att man slipper lägga ner hela ryggsäcken på marken för att komma åt innehållet. Jag vill kunna enkelt ställa ner min ryggsäck, ha locket öppet och byta objektiv. Alla ryggsäckar som finns på marknaden idag verkar ha samma koncept vilket innebär att när man är på smutsiga/blöta ställen blir bärremmen och den del av ryggan som ligger mot ryggen blöt/smutsig. Dessutom så kan man inte röra sig under fototillfället utan att stänga hela ryggan för att kunna lyfta/flytta på den.
Snälla kan någon ge mig tips på bra enkla dagryggsäckar med plats för hus med objektiv + 2 objektiv+blixt???!!! Kan man importera någonstans ifrån?
Nu har jag köpt 2 sprillans nya som jag är så missnöjd med. Fotoglädjen försvinner när jag bara blir irriterad på att väskorna inte fungerar. Vanliga fotoväskor m axelrem kan jag inte använda pga av att ryggen är paj av för mycket kånkande på tung fotoutrustning.
Snälla kan någon ge mig tips på bra enkla dagryggsäckar med plats för hus med objektiv + 2 objektiv+blixt???!!! Kan man importera någonstans ifrån?
Nu har jag köpt 2 sprillans nya som jag är så missnöjd med. Fotoglädjen försvinner när jag bara blir irriterad på att väskorna inte fungerar. Vanliga fotoväskor m axelrem kan jag inte använda pga av att ryggen är paj av för mycket kånkande på tung fotoutrustning.