F. Otografen
Aktiv medlem
Har fått problem med min 500CM.
Den har hängt sig, antagligen har någon varit och pillat på den, för den funkade finfint sist jag hade den.
Magasinen verkar OK.
Objektivet verkar väl OK, men går inte att ta loss.
Huset verkar ha låst sig,,,
Går inte att vrida fram, går inte att exponera.
den rödvita markören på huset har fastnat och visar sig som hälften vit hälften röd.
Spegeln står i uppfällt läge.
Har kollat i instruktionshäftet, men inte hittat något som hjälpt mig, har oxå letat efter gamla trådar här på FS, utan resultat.
Huset är från 1984, och har varit fixat, har inte haft några som helst problem med det tidigare.
Tänkte höra om någon här har några fina knep att ta till, annars blir jag väl tvungen att vänta till Knapman är tebax från semestern.
Fast det hade varit kul att kunna använda den nu under sommaren,,,
Den har hängt sig, antagligen har någon varit och pillat på den, för den funkade finfint sist jag hade den.
Magasinen verkar OK.
Objektivet verkar väl OK, men går inte att ta loss.
Huset verkar ha låst sig,,,
Går inte att vrida fram, går inte att exponera.
den rödvita markören på huset har fastnat och visar sig som hälften vit hälften röd.
Spegeln står i uppfällt läge.
Har kollat i instruktionshäftet, men inte hittat något som hjälpt mig, har oxå letat efter gamla trådar här på FS, utan resultat.
Huset är från 1984, och har varit fixat, har inte haft några som helst problem med det tidigare.
Tänkte höra om någon här har några fina knep att ta till, annars blir jag väl tvungen att vänta till Knapman är tebax från semestern.
Fast det hade varit kul att kunna använda den nu under sommaren,,,