Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hjälp mig välja utrustning fort!

Produkter
(logga in för att koppla)
Helt klart en test, på vilka svar som kan tänkas dyka upp från de som svarar på FS Forum!
Trådskrivaren är bl.a. testredaktör/skribent vid en av sveriges största fototidningar.
Riktigt fyndigt upplagt, kan bli ett stoft till en kommande artikel!
:), :), :)

Re: Kul inlägg

HYB skrev:
Ganska kul inlägg av Christian, ibland så känns det som om många mer och mer diskuterar lyxproblem. Är väl i och för sig ok men kul med en "reminder". Bra inlägg Christian

/HYB

Inte bara "ganska" säger jag, utan "mycket" :) Det är nyttigt att få distans till sitt eget pryljokkeri (genom sig själv känner man andra ;-).....I-landsproblem är bara förnamnet på många av diskussionerna här på FS.

// Matti

Krille skrev:
Nja, jag har ju liksom inte en aning om vad som kan dyka upp. Tänk om jag får se vilda djur. Då hade nog 500/4 passat bra.
Passar nog även bra om någon av dina släktingar, trollen, skulle dyka upp.
Dessutom har jag märkt, efter att ha läst diverse amerikanska forum i många år, att amerikaner. är mycket negativa till troll. Så gå inte för nära! Använd ditt 500/4.

Olle

Lyxproblem

Det var väl tydligt att det inte var på riktigt.

Den här typen av "lyxfågor" är mycket vanligare på t ex DPreview.

Jag har någon gång givit beska svar till folök som kallar sig fotografer och har allt och sen frågar vad man ska ha för objektiv med sig på resa.
Och jäklar vad sura dom blir för att man ifrågasätter

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar