Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hjälp mig hitta bilden

Produkter
(logga in för att koppla)

gredeson

Aktiv medlem
En av de kanske finaste bilderna jag sett såg jag för några år sedan. Jag tror det var i någon tidning men är inte säker. Hur som helst vill jag hitta den, för den är så underbar.

Det är ute i öknen med några vildhästar och möjligen någon person med. Den är ganska mörk, men ack så hälig

Om du vet något, eller har någon fråga om bilden. HÖR AV DIG. Vill så gärna se den igen!

// Benjamin

grymt fin bild, verkligen! fast inte den jag söker

I bilden jag söker står hästarna stilla, och det är lite mystik i bilden. Har svårt att beskriva den eftersom det var flera år sen jag såg den.

tror även hästarna står i linje med varandra, fast man ser dem alla. är dock inte helt säker att det finns nån mpeson i bilden...

undrar om det hjälper lite kanske?

nej det var inte någon där heller. Men den var rätt lik den andra bilden på "hästfolk". det börjar närma sig :D vill verkligen se bilden :/

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar