ANNONS
Annons

Hjälp med bildval inför utställning

Produkter
(logga in för att koppla)

lottawe

Aktiv medlem
Jag ska ut med 30-talet bilder fördelade på massor av löpmeter i tre rum framöver. Har planerat att ha tre olika motiv/genreval i rummen men att ändå försöka hålla en linje så det inte blir tokbrett. Det är svårt, särskilt som det inte är såna bilder jag främst plåtar men jag håller kanske på att lösa det ändå. Är dock osäker..

Tänkte mig bilderna som länkas nedan i mittenrummet som jag är mest osäker på. Några passar egentligen inte riktigt ihop i min tanke. Tror ni de funkar ändå om man har färgerna som samhörighet och om det ges bra luft mellan eller bör jag byta ut några till sämre fast mer enhetliga bilder tycker ni? (nya hinner jag inte få till tror jag..)
Snälla, tyck ärligt. Går det eller går det inte?

http://www.lottawe.fotosidan.se/viewpf.htm?pfID=100910

Senast ändrad:
Ett alternativ är kanske att byta ut i alla fall två av de fyra sista då de håller ihop mer än de andra. De blir liksom en egen liten grup i gruppen. De är alla gröna och i liggande format. Bilden med paret är ju så fel så att det nästan blir rätt. Den blir ett väldigt starkt "statement" om du tar med den så du bör ju kunna motivera den därefter.

ANNONS
Januarirea hos Götaplatsens Foto