Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hjälp! Behöver CR-V3 men de är slut.

Produkter
(logga in för att koppla)

ESS

Aktiv medlem
Jag beställde igår min K100d från TBH.se för 8404kr med dubbla kitoptiken.

Jag vill självklart ha ut max från min kamera och vill då köpa laddningsbara CR-V3, enda stället som verkar ha dem till hyfsat pris är tydligen kjell & kompani och de har de inte i lager i stockholm eller i huvudlagret.

Därför undrar jag om någon vänlig själ skulle kunna tala om för mig var jag kan köpa dessa till ett bra pris eller själva köpa dessa till mig från någon kjell-butik ute i landet och sen skicka till mig?

kolla om din butik har dem i lager på
http://www.kjell.com/

tack på förhand :)

Iaf två butiker i Sthlm har ju de i lager?(tänker på Vanson CR-V3 Li-Ion 1350mAh!)

Det finns ju kollektivtrafik om man inte vill ta bilen, miljövänligt och billigt... :)

enda butiken som har det i stockholm är kista och de har bara EN laddare och inga extra batterier.
Ingen annan butik i stockholm har laddaren men kista butiken har nu beställt ett batteri från solna-butiken som jag kan hämta om ett par dagar tillsammans med min resarverade laddare :)

Sitter och pluggar körkortsteori inför provet imorgon så har inget körkort än :(

Hittar för övrigt verkligen inget på dustin...

Men de har ingen laddare och det är det jag behöver.
Själva batterierna finns på lager i massa kjell-butiker.

Kolla om det finns clasohlson i stockholm det måste det väll gör dem har dem också
fast batteriet kosta 198 istället för 149 ladddaren har samma pris ink ett batteri

Mvh
Daniel

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar