Annons

Hjälp ang PSa en bild!

Produkter
(logga in för att koppla)

Peerszon

Ny medlem
Hejsan jag undrar om någon snäll person där ute skulle kunna photoshopa en bild så det går att trycka den bilden sedan på en tröja!

Det finns 2 bilder i detta medelande, och jag skulle vilja ha yniq02 bilden i samma stuk som på dolly bilden så det går att trycka yniq bilden på en tröja!

är det någon som skulle kunna göra detta åt mig vore det fruktansvärt snällt!

eller om någon ahr någon annan ide på någon snygg stil som är enkel att trycka! får gärna vara i färgerna röd/vit eller Gul/blå

Mvh Fredrik Persson

OM du nu orkar å ahr lust att göra detta så maila gärna den bilden till [email protected]

Bilagor

• dolly_tryck.gif
    dolly_tryck.gif
    5.4 KB · Visningar: 314
  • yniq02.jpg
    yniq02.jpg
    10.1 KB · Visningar: 309
Hejsan jag undrar om någon snäll person där ute skulle kunna photoshopa en bild så det går att trycka den bilden sedan på en tröja!

Det finns 2 bilder i detta medelande, och jag skulle vilja ha yniq02 bilden i samma stuk som på dolly bilden så det går att trycka yniq bilden på en tröja!

är det någon som skulle kunna göra detta åt mig vore det fruktansvärt snällt!

eller om någon ahr någon annan ide på någon snygg stil som är enkel att trycka! får gärna vara i färgerna röd/vit eller Gul/blå

Mvh Fredrik Persson

OM du nu orkar å ahr lust att göra detta så maila gärna den bilden till [email protected]

Inte så bra bild att posterisera men om man vet vad det är ser man ju...

Bilagor

• Untitled-1.jpg
    Untitled-1.jpg
    60.9 KB · Visningar: 230
tackar så mycket men de går inte å göra den tvärtom där de är rött skulle jag vilja ha vitt ? skulle du kunna fixa de ?

Mvh Fredrik

tackar så mycket men de går inte å göra den tvärtom där de är rött skulle jag vilja ha vitt ? skulle du kunna fixa de ?

Mvh Fredrik

http://www.27bslash6.com/missy.html

Det är ett tidsödande pilljobb du ber om. Läs på lite om Live Trace (eller Direktkalkering på svenska) i Illustrator. Inget som är svårt, men som sagt, det tar tid att få fram ett resultat man är nöjd med.

Edit: Filen jag gjorde nu tog fem minuter, man kan göra snygga vektoriseringar med Illustrator. Men den är ju långt ifrån finslipad. För detta exempel körde jag bara default på allt.

yniq02.gif

Senast ändrad:
ANNONS
Spara 5000 på Fujifilm GF-objektiv hos Götaplatsens Foto