Annons

Hjääälp!!! Fotosidan saboterad!

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag har noterat det också. Välkänd bugg, som ligger utanför fotosidan. Det är Microsoft som får jobba lite med den, under tiden högerställer vi det menyvalet.

Kom igen nu, Niklas! Det där var för en kvart sen. Fotosidan Crew, med Christer Lindh i spetsen, har redan fixat problemet för flera minuter sedan.

:)

För övrigt så har vi gjort en liten ändring vad gällande flashannonsen. Ni som hade problem kan väl rapportera om ngn skillnad uppstått, dvs att popupen inte dyker upp.

Ingen aning vad som orsakar det där, jag har aldrig sett det (på IE6 och IE5.5). Vilken browser?

PÅ IE 5.0 är det så, har för mig att 5.5 är likadan, är inte säker på det dock.
Det börjar väl iofs bli dags att uppgradera till 6:an, men samtidigt är jag lite emot att lägga in ny Microsoftprogramvara utan att det egentligen behövs. Jag har fått många otrevliga överraskningar på köpet tidigare, "finesser" som jag absolut inte velat ha, segare system, andra program (som mediaplayer) automatisk installerade osv.

clindh skrev:
Ingen aning vad som orsakar det där, jag har aldrig sett det (på IE6 och IE5.5). Vilken browser?

Senast ändrad:
Jag har också problem emellanåt med att sidan hoppar till höger när man klickar på en länk, konstigt nog inte alltid...

Om annonsören bifogar en "fallback-gif" borde det inte vara några problem då giffen visas i de fall användaren ej har Flash installerat.

Jag skapar alltid en (nästan) identisk gif när jag gör flashannonser, trodde det var standard?

Henke

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar