Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Hjääälp!!! Fotosidan saboterad!
- Trådstartare Tonyeagle
- Start datum
Niklas Arnfelt
Aktiv medlem
Sledgehammer skrev:
onezerophotos annons stör inte mig, förutom att den ligger ÖVER menyraden till "OM OSS"... Den skymmer alltså menyn som kommer fram.
Inte för mig
Niklas Arnfelt
Aktiv medlem
elmfeldt skrev:
Kom igen nu, Niklas! Det där var för en kvart sen. Fotosidan Crew, med Christer Lindh i spetsen, har redan fixat problemet för flera minuter sedan.
Glömde vilka jag hade att göra med... sorry..
Mozo
Avslutat medlemskap
Sledgehammer skrev:
onezerophotos annons stör inte mig, förutom att den ligger ÖVER menyraden till "OM OSS"... Den skymmer alltså menyn som kommer fram.
Det var snabbt fixat! Toppen
carpelux
Aktiv medlem
När ni ändå är igång och fixar, det går inte ordna så sidan inte hoppar 3 pixlar åt höger när man klickar på en länk?
Sledgehammer skrev:
Det var snabbt fixat! Toppen
carpelux
Aktiv medlem
PÅ IE 5.0 är det så, har för mig att 5.5 är likadan, är inte säker på det dock.
Det börjar väl iofs bli dags att uppgradera till 6:an, men samtidigt är jag lite emot att lägga in ny Microsoftprogramvara utan att det egentligen behövs. Jag har fått många otrevliga överraskningar på köpet tidigare, "finesser" som jag absolut inte velat ha, segare system, andra program (som mediaplayer) automatisk installerade osv.
Det börjar väl iofs bli dags att uppgradera till 6:an, men samtidigt är jag lite emot att lägga in ny Microsoftprogramvara utan att det egentligen behövs. Jag har fått många otrevliga överraskningar på köpet tidigare, "finesser" som jag absolut inte velat ha, segare system, andra program (som mediaplayer) automatisk installerade osv.
clindh skrev:
Ingen aning vad som orsakar det där, jag har aldrig sett det (på IE6 och IE5.5). Vilken browser?
Senast ändrad:
Joker
Aktiv medlem
Linmajon skrev:
Det GÅR INTE eftersom installation av ALL programvara är SPÄRRAD av datoradmin-avdelningen...
Det låter som om de har anställt sadister som administratörer hos din kund...
Ingen som heter Wally?
Linmajon
Aktiv medlem
Hurra! Ingen pop-up!! Bra jobbat!elmfeldt skrev:
För övrigt så har vi gjort en liten ändring vad gällande flashannonsen. Ni som hade problem kan väl rapportera om ngn skillnad uppstått, dvs att popupen inte dyker upp.