growingart.se
Aktiv medlem
Det är flera fall där folk hittat sin bild på en hemsida eller liknande, hur går det till egentligen? Är det en ren händelse att ni ser era bilder? Eller skulle man kunna hitta sin egen bild?
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Man söker fortfarande på filnamnet, som i det här fallet inte är "svampen" utan "5a0b0404dc876a5b7f88b2cff7876f04".Stefanity skrev:
Hej !
Jag kollade på mina bilder och om man sparar ner bilderna från Fotosidan så har ju exempelvis min bild Svampen bytt namn till 5a0b0404dc876a5b7f88b2cff7876f04
Hur gör man då ???
För att du ska få träff så krävs det dels att Googlespindeln vet var den ska leta, dels att den som gjort sidan låter den leta där.romhav skrev:
...Jag fattar inte det här riktigt???=) Om jag söker på detta sätt borde det bli minst en träff, länkad till fotosidan? Det blir det inte - inga träffar?...
romhav skrev:
Hej!
Jag fattar inte det här riktigt???=) Om jag söker på detta sätt borde det bli minst en träff, länkad till fotosidan? Det blir det inte - inga träffar?
Inte för att jag förväntar mig att ngn av mina bilder ska stjälas,(hehe) men är impad av er som faktiskt hittat era stulna bilder där ute i "cyberrymdens stora oändlighet"
MVH Romana
Stefanity skrev:
Hej !
Jag kollade på mina bilder och om man sparar ner bilderna från Fotosidan så har ju exempelvis min bild Svampen bytt namn till 5a0b0404dc876a5b7f88b2cff7876f04
Hur gör man då ???
Aj, blev utkastad mitt i redigerandet. Menade att det finns en svampbild på pellinge.net för det avslöjar sökningen, men den syns inte direkt på länken. Man kan inte bara surfa och leta för det finns några miljoner sidor att leta på -minst sagt.Gatufoten skrev:
dessa bilder kanske ligger mer i riskzonen www.pellinge.net eller
fridabjorklund.com/ sidor/flugsvamp.jpg etc etc.